Tässä pitää myös tietää, että ramadanin aikaan muslimit muka paastoaa, mutta vain päiväs aikaan. yöllä syövät kuin siat ja ramadanin aikaan heille tulee eniten elintaso sairauksia ylensyömisestä.. joten kyseessä ei todellakaan ole paasto, vaan yölliset mässäilyjuhlat.
>>738921 Niin oot tähän asti luullu et ne vetää 30 päivää syömättä? Paasto tarkoittaa vapaaehtoista syömisen rajoittamista tai pidättäytymistä ruoasta. Siksi sitä ramadania kutsutaan paastoksi eikä syömälakoksi.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Muslim=gay
Pekonipizza
ählämit
ählämit
pohjolan ählämi
En puske!
haminan mursu
raiskauksenestopikkarit
halusi oven
Ruokatauko
Arabs
@hapsi_ & @Kenway kävelyllä
Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta
Hyvää ramadania
"The Heart Annihilator"
Paskaa vai pekonia?
Totuus islamista
kebabaa
feministit ampuu omaan nilkkaan
Ei jumalauta
timothyn vastaus
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella