Kissaa paijataa :3 Kissaa paijataa :3
Juustonystävät Juustonystävät
Hassan sossun luukulla Hassan sossun luukulla
menthos menthos
Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä? Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä?
Tosi vahva MÄÄ! Tosi vahva MÄÄ!
SinäTuubaPaska - Syö Juo Mies Nikke SinäTuubaPaska - Syö Juo Mies Nikke
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Birb Birb
Yoinks! Yoinks!
pesulla :3 pesulla :3
Eka kerta Eka kerta
KFC KFC
Neekerit ostoksilla Neekerit ostoksilla
Kirjailijan kaveri Kirjailijan kaveri
ha? ha?
ammattishoppaaja ammattishoppaaja
Whew! Whew!
Hehe Hehe
Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti
Ny rillataan! Ny rillataan!
Pikku leikkaus Pikku leikkaus
Fingerpori Fingerpori
Zimbabwe Zimbabwe
 767 näyttökertaa, 8 viestiä, 29.54 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 06:39:28
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2024.

neekerit saa turpaansa

[69808] [neget_talloo_varpaille.mp4] [29.54 MB] [1280x720] [127.48s] [] []

neekerit

(111)  · 

islam

(207)
14.04.2024 08:35:17
#614180 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuossa bussikohtauksessa olen nähnyt pidemmän version jossa neekeri vittuilee vanhukselle. ihan oikein meni lopputulos.

14.04.2024 14:48:06 | 23:47:42
#614280 [+5] Piilota Suosittele

Valitettavasti sitten on Kaylee Gain -tapauksia, joissa mielenvikaiset tummat barbaarit pieksevät valkoisia ilman syytä.

Tässäkin meininki oli sama, mutta sattui vain olemaan väärä kohde ja päinvastoin kuin Kaylee, nämä laittoivat hanttiin. Valkoiselle tyypilliseen tapaan näissä homma tuota yhtä kenkäisyä lukuunottamatta lopetettiin, kun toinen on maassa. Kayleen tapauksessa taas mustalle tyypilliseen tapaan hakattiin toiselle kallomurtuma asvalttia vasten.

Tummaihoisia pitää voida myös rangaista rasistisista motiiveista ja koventaa heidän rangaistuksiaan sen sijaan, että kumarrellaan ja lauletaan kumbayaata.

15.04.2024 04:47:26
#614469 [+3] Piilota Suosittele

>>614280
Olen pojille sanonut, että ei sitten saatana senttiäkään periksi jos aletaan kiusaamaan. Rasisteja ovat vain nimellisesti koska saatan ehkä hieman itse olla, vaikka kyllä syystä, mutta heti ensimmäisestä reaktio, ja jos ei lopu niin ritspiikillä vatsaan.

Voittaa sen mitä seuraa jos on törkeästi koulukiusattu vuosia.

15.04.2024 22:03:13
#614599 [+-] Piilota Suosittele

>>614589
Koska he tekisivät sinulle paljon pahemmin. Ajattele jos Hamasilla olisi Israelin IDF:n tasoinen armeija ja tiedustelu uskollisessa käytössä.

[ 8 viestiä | ]