lento lento
False Positive - Ill Repute False Positive - Ill Repute
Fiksua toimintaa osa 293943430 Fiksua toimintaa osa 293943430
Julmaa Julmaa
Aamupuuro kadoksissa Aamupuuro kadoksissa
kouluampuja kouluampuja
+25 def, 50% damage taken returned +25 def, 50% damage taken returned
Funniest Metal Gear Flash Ever: Codec Moments Funniest Metal Gear Flash Ever: Codec Moments
And a pirate's life for me! And a pirate's life for me!
Mitä meksikolais-aku laulaa? Mitä meksikolais-aku laulaa?
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Mitä huorat? Mitä huorat?
halikisse :3 halikisse :3
Kaukosäädin on menetetty >:3 Kaukosäädin on menetetty >:3
Mätäpaise puhkaistu Ugandassa Mätäpaise puhkaistu Ugandassa
Basil vs Doge Basil vs Doge
Heräät hänen vierestä. Mitä teet? Heräät hänen vierestä. Mitä teet?
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
klin klin klon klon klin klin klin klin klon kon kon kon klin klin klon klon klin klin klin klin klon kon kon kon
Terroristi Terroristi
anteeksi nyt tulee spermaa anteeksi nyt tulee spermaa
Lääke suvakin perskipuun Lääke suvakin perskipuun
Dracula♂X♂Gaynicles Dracula♂X♂Gaynicles
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
 333 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 19.02.2026 16:29:30
[ + 0 | ]

heti aamusta

[86146] [66cca31b5648f567.mp4] [0.49 MB] [576x576] [10.57s] [] []

remontti

(18)  · 

porakone

(9)  · 

soolo

(5)
19.02.2026 20:39:27
#738441 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus alkuakoina kun asuin tässä sellanen naapuri joka oli täysin kyrpiintyny tähän taloyhtiöön isännöinnin puolesta ja se kosti sen asukkaille alottamalla lauantain ja sunnuntain sillä että joi aamukahvia poras betoniseinään reikiä. Ja se seinä oli mun ja sen välinen seinä.

19.02.2026 20:53:44
#738455 [+1] Piilota Suosittele

>>738444
Emmä ku tää on nii rauhallinen talo nykyään, en kuule ikinä naapureista mitään. Alakertalainen saattaa kuulla heitän 3000 desipelin pieruja aamuyöstä kun oon juon kuparia, mut sen on syytä nauttia niistä koska en aio lopettaa.

19.02.2026 22:36:55
#738530 [+-] Piilota Suosittele

Pahin kokemus on ollut 2-4 kpl, 3-10 vuotiasta sokerihumalaista ipanaa, jotka aloitti aamulla klo 07:00 juoksemisen (tiiliskengät jalassa?), huutamisen, älämölön, parkumisen ja niiden kuoroon liittyi aina välillä sen perheen rakki, tätä maanantaista - sunnuntaihin aamu klo 07:00, jopa ilta klo 20:00 asti.

Isännöitsijän mielestä ne oli "elämänääniä", joita pitää sietää hiljaisen ajan ulkopuolella.

Jumalauta että minulla ja seinänaapureilla oli pienet pippalot, kun se perhe muutti pois.

[ 6 viestiä | ]