Ratkaise probleema Ratkaise probleema
Hawz abaut ais crim Hawz abaut ais crim
Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Kim Kim
vittu sen ei pitäny olla julkista.. vittu sen ei pitäny olla julkista..
Japani Japani
Arnold Arnold
Vartia kuvasi pierunsa Vartia kuvasi pierunsa
Koponen saa piparia Koponen saa piparia
tämä niin vitusti tämä niin vitusti
Hyvää joulua! Hyvää joulua!
Tohtori Tohtori
Hassu hyppykuvaus Hassu hyppykuvaus
suvaki servaus kuva suvaki servaus kuva
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
PäästäniSekoamassa PäästäniSekoamassa
Veljempojot Veljempojot
postatkaa runeäijänne statsit postatkaa runeäijänne statsit
Jouluvalot Jouluvalot
Kun Pukki saa Jouluna säkit tyhjiksi Kun Pukki saa Jouluna säkit tyhjiksi
kuulee stereona kuulee stereona
Hyvää Uutta Vuotta Hyvää Uutta Vuotta
Totuus Die Hardista Totuus Die Hardista
 333 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 19.02.2026 16:29:30
[ + 0 | ]

heti aamusta

[86146] [66cca31b5648f567.mp4] [0.49 MB] [576x576] [10.57s] [] []

remontti

(18)  · 

porakone

(9)  · 

soolo

(5)
19.02.2026 20:39:27
#738441 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus alkuakoina kun asuin tässä sellanen naapuri joka oli täysin kyrpiintyny tähän taloyhtiöön isännöinnin puolesta ja se kosti sen asukkaille alottamalla lauantain ja sunnuntain sillä että joi aamukahvia poras betoniseinään reikiä. Ja se seinä oli mun ja sen välinen seinä.

19.02.2026 20:53:44
#738455 [+1] Piilota Suosittele

>>738444
Emmä ku tää on nii rauhallinen talo nykyään, en kuule ikinä naapureista mitään. Alakertalainen saattaa kuulla heitän 3000 desipelin pieruja aamuyöstä kun oon juon kuparia, mut sen on syytä nauttia niistä koska en aio lopettaa.

19.02.2026 22:36:55
#738530 [+-] Piilota Suosittele

Pahin kokemus on ollut 2-4 kpl, 3-10 vuotiasta sokerihumalaista ipanaa, jotka aloitti aamulla klo 07:00 juoksemisen (tiiliskengät jalassa?), huutamisen, älämölön, parkumisen ja niiden kuoroon liittyi aina välillä sen perheen rakki, tätä maanantaista - sunnuntaihin aamu klo 07:00, jopa ilta klo 20:00 asti.

Isännöitsijän mielestä ne oli "elämänääniä", joita pitää sietää hiljaisen ajan ulkopuolella.

Jumalauta että minulla ja seinänaapureilla oli pienet pippalot, kun se perhe muutti pois.

[ 6 viestiä | ]