Ihana nainen Ihana nainen
kjehröh kjehröh
kyllä se kestää kyllä se kestää
hyvin laatoitettu hyvin laatoitettu
aamupalalla aamupalalla
pitkät päällä pitkät päällä
Sankari jota tarvitsemme Sankari jota tarvitsemme
Granitin potkupallopeli Granitin potkupallopeli
Halloween, ryöstö ja demarit Halloween, ryöstö ja demarit
junasta roikkuja junasta roikkuja
Kiitoksia vaan Kiitoksia vaan
skeletor skeletor
rabs rabs
jeesus tuomitsee jeesus tuomitsee
put-kissa put-kissa
tintti matkustelee tintti matkustelee
hulluu fetissii hulluu fetissii
kun aikaa kuluu kun aikaa kuluu
Ric flashing cock used again Ric flashing cock used again
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Dickachun warcry Dickachun warcry
talvivaatteet talvivaatteet
Granitin spirit-animal Granitin spirit-animal
Ihanat naiset Ihanat naiset
 333 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 19.02.2026 16:29:30
[ + 0 | ]

heti aamusta

[86146] [66cca31b5648f567.mp4] [0.49 MB] [576x576] [10.57s] [] []

remontti

(18)  · 

porakone

(9)  · 

soolo

(5)
19.02.2026 20:39:27
#738441 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli joskus alkuakoina kun asuin tässä sellanen naapuri joka oli täysin kyrpiintyny tähän taloyhtiöön isännöinnin puolesta ja se kosti sen asukkaille alottamalla lauantain ja sunnuntain sillä että joi aamukahvia poras betoniseinään reikiä. Ja se seinä oli mun ja sen välinen seinä.

19.02.2026 20:53:44
#738455 [+1] Piilota Suosittele

>>738444
Emmä ku tää on nii rauhallinen talo nykyään, en kuule ikinä naapureista mitään. Alakertalainen saattaa kuulla heitän 3000 desipelin pieruja aamuyöstä kun oon juon kuparia, mut sen on syytä nauttia niistä koska en aio lopettaa.

19.02.2026 22:36:55
#738530 [+-] Piilota Suosittele

Pahin kokemus on ollut 2-4 kpl, 3-10 vuotiasta sokerihumalaista ipanaa, jotka aloitti aamulla klo 07:00 juoksemisen (tiiliskengät jalassa?), huutamisen, älämölön, parkumisen ja niiden kuoroon liittyi aina välillä sen perheen rakki, tätä maanantaista - sunnuntaihin aamu klo 07:00, jopa ilta klo 20:00 asti.

Isännöitsijän mielestä ne oli "elämänääniä", joita pitää sietää hiljaisen ajan ulkopuolella.

Jumalauta että minulla ja seinänaapureilla oli pienet pippalot, kun se perhe muutti pois.

[ 6 viestiä | ]