Hiljaa, nyt puhuu Siitoin! Hiljaa, nyt puhuu Siitoin!
Nakuankka veneilemässä Nakuankka veneilemässä
Mainos Mainos
kemin kaaleet kemin kaaleet
mummon painajainen mummon painajainen
Sakke Sakke
Kisse Kisse
nätti tyttö nätti tyttö
its raining men its raining men
Ihana nainen Ihana nainen
Wait, it's all Jews Wait, it's all Jews
ei oo helppoa ei oo helppoa
Vuoden lehtikuva Vuoden lehtikuva
Peksu ja Maria Peksu ja Maria
Unohtakaa jo se korona, SCP hyökkää! Unohtakaa jo se korona, SCP hyökkää!
tissit tissit
Huutista joka tuutista Huutista joka tuutista
habs ehotteli tämmösiä habs ehotteli tämmösiä
Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle
Munki pitää maksaa laskut kuitenki Munki pitää maksaa laskut kuitenki
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
Unfinished game Unfinished game
teppo suuttuu auringolle teppo suuttuu auringolle
rest in rip litle kid :(((((((((((((((((((( rest in rip litle kid :((((((((((((((((((((
 412 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.4 MB, 1 tiedosto, 02.02.2026 14:47:20
[ + 8 - | ]

Orpo laskee toimeentulotukea

[85864] [tiedosto.mp4] [4.4 MB] [720x548] [73.11s] [] []

petteri

(5)  · 

orpo

(23)  · 

bamse

 · 

toimeentulotuki

(65)
02.02.2026 17:36:04
#736297 [+2] Piilota Suosittele

Nyky hallitus toteuttaa pakon edessä sen mitä olisi pitänyt tehdä jo yli 15 vuotta sitten.
Tosin jo silloin oli sama paska tilanne työllisyyden suhteen, eli avoimia työpaikkoja alle 40t. ja työttömiä työnhakijoita yli 200t.
Työ & elinkeinoviranomaiset myös kaunisteli tuolloin lukuja, kurssitettiin porukkaa ja saatiin työttömien määrää alemmas kun olivat jollain kurssilla viikon, tai kuukausia, mutta tilastoissa puolivuotta pois kortiston lukemista.

02.02.2026 19:17:53
#736312 [+3] Piilota Suosittele

>>736297
Mutta... Mutta... Meillähän piti olla työvoima pula? Sentakiahan tänne vieläkin raahataan neekereitä afrikasta koska meillä on töitä niin paljon ja ei tekijöitä riitä!!!!! Maahanmuutto tulee pelastamaan suomen!

02.02.2026 20:17:50
#736319 [+1] Piilota Suosittele

orpo ja riikka on leikannut kaikkea ja ne rahat on mennyt rikkaille verohuojennuksina yms. jo kekkonen sanoi ettei kokoomusta saa päästää hallitukseen. se on työläisten turma.

02.02.2026 20:21:29
#736320 [+-] Piilota Suosittele

orpo ja riikka on leikannut kaikkea ja ne rahat on mennyt rikkaille verohuojennuksina yms. jo kekkonen sanoi ettei kokoomusta saa päästää hallitukseen. se on työläisten turma.

02.02.2026 22:42:01 | 22:42:31
#736343 [+1] Piilota Suosittele

>>736312
Meille ei tullut työvoimapulaa kun suuret ikäluokat (1945-1955 syntyneet) jäivät eläkkeelle vuosina 2005-2018.
Suomesta on viimeisen 35 vuoden aikana pyyhkiytynyt kokonaisia ammatteja.
Sen sijaan meillä on paskan palkan työvoiman pula: "Hei sinä suomalainen nuori! Tule siivoamaan noin 8€/h, tai hyllyttämään 7,5€/h.
Ai ei kelpaa?
No roudataan pakistani, intia, filippiini, thaimaa, kiina maastosta väkeä siivoamaan sillä 7€/h palkalla, kun ei laiska suomalainen suostu!"
Toinen suosikki on: "Tarjolla vaihtelevaa myymälä työtä 0-tunti sopimuksella 80km säteellä, vastaat työssäsi myynnistä, hyllytyksestä, siivouksesta, paistopisteen ylläpidosta, pullonpalautuskoneen huollosta, laskennasta ja tilausten teosta.
Odotamme sinulta vähintään tradenomin tutkintoa, mielellään kaupanalan erikoisammattitutkintoa, valmiutta työskennellä 3-vuorotyössä.
Palkkaus: kaupanalan TES".
Joten kyllä tänne on valmiita tulemaan ties ketä töihin, jos palkka on 3-100 kertainen kotimaan liksaan verrattuna, tai vaikka valmis valehtelemaan kunnon kurpitsa vankkuri tarinan, jos sillä saa täällä loppuelämän vastikkeettoman elämän, kivoilla herkuilla tottakai ja jos pikkuisen*keppostelee*, jääden kiinni, niin ei siitä edes katkota raajoja, vaan pääsee korkeintaan lukittuun hotelliin ensikertalaisen puolentuomion alennuksella.

[ 9 viestiä | ]