synkkä siiseli synkkä siiseli
Kusipää Kusipää
mitä tämä taas on >.3 mitä tämä taas on >.3
tippuuko vai ei :3 tippuuko vai ei :3
komisario palmun erehdys komisario palmun erehdys
ei >:3: ei >:3:
mäyvankila ,3 mäyvankila ,3
tissit tissit
Gay! Gay!
intredasting intredasting
tulkaa jo sisälle :3 tulkaa jo sisälle :3
voi ei :3 voi ei :3
Pelottavaa Pelottavaa
WTF-juttuja WTF-juttuja
aku nauraa aku nauraa
Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään
kaulapannan tarina ja kisun :3 kaulapannan tarina ja kisun :3
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
jack nicholson jack nicholson
vasemmisto vasemmisto
Björn innostu räppäämään Björn innostu räppäämään
Merman Merman
Niggers Niggers
pulun taidon näyte pulun taidon näyte
 412 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.4 MB, 1 tiedosto, 02.02.2026 14:47:20
[ + 8 - | ]

Orpo laskee toimeentulotukea

[85864] [tiedosto.mp4] [4.4 MB] [720x548] [73.11s] [] []

petteri

(5)  · 

orpo

(23)  · 

bamse

 · 

toimeentulotuki

(65)
02.02.2026 17:36:04
#736297 [+2] Piilota Suosittele

Nyky hallitus toteuttaa pakon edessä sen mitä olisi pitänyt tehdä jo yli 15 vuotta sitten.
Tosin jo silloin oli sama paska tilanne työllisyyden suhteen, eli avoimia työpaikkoja alle 40t. ja työttömiä työnhakijoita yli 200t.
Työ & elinkeinoviranomaiset myös kaunisteli tuolloin lukuja, kurssitettiin porukkaa ja saatiin työttömien määrää alemmas kun olivat jollain kurssilla viikon, tai kuukausia, mutta tilastoissa puolivuotta pois kortiston lukemista.

02.02.2026 19:17:53
#736312 [+3] Piilota Suosittele

>>736297
Mutta... Mutta... Meillähän piti olla työvoima pula? Sentakiahan tänne vieläkin raahataan neekereitä afrikasta koska meillä on töitä niin paljon ja ei tekijöitä riitä!!!!! Maahanmuutto tulee pelastamaan suomen!

02.02.2026 20:17:50
#736319 [+1] Piilota Suosittele

orpo ja riikka on leikannut kaikkea ja ne rahat on mennyt rikkaille verohuojennuksina yms. jo kekkonen sanoi ettei kokoomusta saa päästää hallitukseen. se on työläisten turma.

02.02.2026 20:21:29
#736320 [+-] Piilota Suosittele

orpo ja riikka on leikannut kaikkea ja ne rahat on mennyt rikkaille verohuojennuksina yms. jo kekkonen sanoi ettei kokoomusta saa päästää hallitukseen. se on työläisten turma.

02.02.2026 22:42:01 | 22:42:31
#736343 [+1] Piilota Suosittele

>>736312
Meille ei tullut työvoimapulaa kun suuret ikäluokat (1945-1955 syntyneet) jäivät eläkkeelle vuosina 2005-2018.
Suomesta on viimeisen 35 vuoden aikana pyyhkiytynyt kokonaisia ammatteja.
Sen sijaan meillä on paskan palkan työvoiman pula: "Hei sinä suomalainen nuori! Tule siivoamaan noin 8€/h, tai hyllyttämään 7,5€/h.
Ai ei kelpaa?
No roudataan pakistani, intia, filippiini, thaimaa, kiina maastosta väkeä siivoamaan sillä 7€/h palkalla, kun ei laiska suomalainen suostu!"
Toinen suosikki on: "Tarjolla vaihtelevaa myymälä työtä 0-tunti sopimuksella 80km säteellä, vastaat työssäsi myynnistä, hyllytyksestä, siivouksesta, paistopisteen ylläpidosta, pullonpalautuskoneen huollosta, laskennasta ja tilausten teosta.
Odotamme sinulta vähintään tradenomin tutkintoa, mielellään kaupanalan erikoisammattitutkintoa, valmiutta työskennellä 3-vuorotyössä.
Palkkaus: kaupanalan TES".
Joten kyllä tänne on valmiita tulemaan ties ketä töihin, jos palkka on 3-100 kertainen kotimaan liksaan verrattuna, tai vaikka valmis valehtelemaan kunnon kurpitsa vankkuri tarinan, jos sillä saa täällä loppuelämän vastikkeettoman elämän, kivoilla herkuilla tottakai ja jos pikkuisen*keppostelee*, jääden kiinni, niin ei siitä edes katkota raajoja, vaan pääsee korkeintaan lukittuun hotelliin ensikertalaisen puolentuomion alennuksella.

[ 9 viestiä | ]