Neekeri Neekeri
59343a2a6e288.webm 59343a2a6e288.webm
Jarin kahvipirinät Jarin kahvipirinät
5936feae3533b.webm 5936feae3533b.webm
594afc60b0982.webm 594afc60b0982.webm
Missä minun... Missä minun...
Paskansyöntisarjakuva Paskansyöntisarjakuva
mother russia mother russia
ou rait ou rait
efukt 911 efukt 911
aaaa aaaa
594161d892c59.png 594161d892c59.png
beta uprising beta uprising
;_; ;_;
farmer john farmer john
5940216a8e3ea.png 5940216a8e3ea.png
aoe2 aoe2
Happy Puppy Happy Puppy
spider man spider man
Eka luolaston ansa Eka luolaston ansa
tyttö tyttö
syrian army syrian army
aee aee
asd asd
 634 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 01.02.2026 00:54:54
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 01.02.2026.
👑 Katsotuin 01.02.2026.

Miten se sattuikin

[85845] [tiedosto.mp4] [1.91 MB] [1280x590] [29.42s] [] []

tytti tuppurainen

(14)  · 

sdp

(558)
01.02.2026 01:17:36
#736113 [+2] Piilota Suosittele

Demareille on tärkein asia tällä hetkellä tehdä Antista tuleva PM, joten kaikki muu voidaan heittää bussin alle, tai lakaista piiloon ja toivoa että nyky hallitusta voitaisiin syyttää / nokkia jostain "kärpäsestä - härkänen" tason jutusta.

01.02.2026 02:49:48
#736128 [+3] Piilota Suosittele

Ottaen huomioon, että tuo on tapellut asioiden kanssa jo ihan huoltajuudesta
lähtien, kun eväsi exältään täysin lasten tapaamisen.

Mitäpä voi veikata, että onko sellainen lähtökohtaisestikkaan
kykenevä kompromisseihin missään muuallakaan ?

01.02.2026 09:27:06
#736136 [+1] Piilota Suosittele

Eli ylen annossa tytti ja parikappaletta "häiriökäyttäytymisen erikoisasiantuntijoita" keskustelee demarit helvettiin hallitusvastuusta.

01.02.2026 09:55:04
#736139 [+3] Piilota Suosittele

Tyttin pitäisi olla valtakunnanoikeudessa Unipre kaupoistaan jouduttiin maksamaan 6 miljardia ja samantien kun sakemannit ottivat yhtioön vastaan se alkoituottaa voittoa: ensimmäinen vuosi neljännes ja yhtiö tuotti sakemanneille yli 6 miljardia voittoa ja suunta on jatkunut samana https://www.talouselama.fi/uutiset/a/f26e2cef-9159-4088-a6c0-ef77eb2e9969 . Tytin takia ollaan menetetty kymmeniä miljardeja, eikä kukaan edes ylellä haastsa sitä aiheesta.

01.02.2026 12:56:31
#736149 [+3] Piilota Suosittele

Hienoa mielipidevaikuttamista taas. "Miten eduskunta aikoo puuttua häirintään?" kun pitäs lukea "miten demarit..."

02.02.2026 08:30:32
#736218 [+1] Piilota Suosittele

jos häirintään syyllistyjä ei itse huomaa niin tekevänsä niin kyseessähän on kommunikaatio-ongelma ja sitä pitäisi hoitaa sellaisena

[ 10 viestiä | ]