All Star All Star
Putin Putin
starbucks starbucks
Rip? Rip?
Hauskuus alkaa tästä. Hauskuus alkaa tästä.
Tässä sitä ruokaa teille, perkele Tässä sitä ruokaa teille, perkele
sale sale
Oikotie Oikotie
superdanny superdanny
tämä pyörii ihan hyvin :3 tämä pyörii ihan hyvin :3
käärme ongelma käärme ongelma
Good one Good one
Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
mal 3 mal 3
Mestarikokki Gordon Ramsay Mestarikokki Gordon Ramsay
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
♥Kulli-Iinee♥ ♥Kulli-Iinee♥
Jeesus rakastaa juuri sinua Jeesus rakastaa juuri sinua
Spruits part 2 Spruits part 2
Tasapeli Tasapeli
Kill Vegan Kill Vegan
jojoke jojoke
kukaan ei asu täällä kukaan ei asu täällä
Valaistunut börh Valaistunut börh
 464 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 28.01.2026 18:07:08
[ + 3 | ]

Aika hyvin

[85761] [Perttigood.png] [1.1 MB] [1115x832] [] []
Perttigood.png

pretti

 · 

good

(14)  · 

minnesota

 · 

ice

(9)
29.01.2026 03:36:34
#735868 [+3] Piilota Suosittele

Tovi sitten tuli materiaalia, että meidän kaverilla oli käsirysyä poliisin ja agenttien
kanssa jo viikko pari takaperin. Potki autosta takavalon irti ja pääsi painimaan viranomaisten kanssa.
Ja pari muuta yhteenottoa oletettavasti saman kaverin kanssa aikaisemmin.

Eli rauhallinen mielenosoittaja teoria vedetään pöntöstä alas.

Nyt viimeinen kärhämä päättyi ikävästi.

29.01.2026 15:30:03
#735900 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Sanotaan lyhyesti, että nämäkin henkilöt ovat henkensä heittäneet täysin
turhan takia. Ei oiken tajua, että miksi pitää rettelöidä viranomaisia vastaan, jotka
ovat tekemässä lainvoimaista tehtäväänsä.

29.01.2026 17:47:21
#735909 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Minä en puolusta Trumppia tai sen hallintoa, minä arvostelen näiden kuolleiden henkilöiden käyttäytymistä ja heidän käyttäytymistään puolustelevia, sinun kaltaisiasi kehitysvammaisia. Jos Trump ja Vance ammutaan huomenna, näen sen enemmän positiivisena kuin negatiivisena, mutta samaa ajattelen näistä kahdesta vajaaälyisestä vassaristakin: Hyvä että kuolivat.

01.02.2026 09:58:19
#736140 [+-] Piilota Suosittele

En yleensä jaksa tänne kommentoida mitään poliittisvivahteisia kuvia, mutta nyt on jo pakko. Meno on Hitler ja SA, ja näitä tapauksia pidetään jotenkin oikeutettuna toisella puolella palloa meidän toimesta, samalla kun koko paska on vaan saman toistoa, kapitalismista fasismiin ja rahat pois kaikilta suoraan rikkaiden taskuun. Vallan kahva käyttää tyhmiä ihmisiä aseena kertomalla heille kuinka mamut ja juutalaiset ovat pelottavia, samaan aikaan täyttävät taskujaan sortuvan yhteiskunnan edellä. Se on vitun surullista että tää sama kusetus menee taas ihmisille läpi, uudelleen ja uudelleen... Minkä vitun tähden tääkin mesta on luisunut siihen et väki filtterlöityy pikkuhiljaa pelkkiin maailmaa pelkääviin öyhöihin, joilla on pakottava tarve olla perseestä ihmisiä kohtaan?

[ 9 viestiä | ]