Cheese Cheese
Kitaravirtuoosi Kitaravirtuoosi
Tuomas Veturin metamorfoosi Tuomas Veturin metamorfoosi
Mahtava Trump Mahtava Trump
Mitäs siellä? Mitäs siellä?
tosissaan hieno lelu :3 tosissaan hieno lelu :3
börhen bikinit börhen bikinit
Dildotus Dildotus
Börhe vähä meikannu Börhe vähä meikannu
Huonoussetti Huonoussetti
JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Arvonta JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Arvonta
runtua runtua
Kalju syö Kalju syö
Temppu Temppu
Harvinais laatuiset albaanialaiset Harvinais laatuiset albaanialaiset
Hapsin pyynnöstä omafilmi Hapsin pyynnöstä omafilmi
Anna mullekin Anna mullekin
Eduskunnan kuuminta hottia Eduskunnan kuuminta hottia
Queen Queen
Ramsay Ramsay
Hohhoijakkaa! Hohhoijakkaa!
pianisti soittaa pianisti soittaa
Suurinkvisiittori Suurinkvisiittori
Oy vey! Oy vey!
 464 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 28.01.2026 18:07:08
[ + 3 | ]

Aika hyvin

[85761] [Perttigood.png] [1.1 MB] [1115x832] [] []
Perttigood.png

pretti

 · 

good

(14)  · 

minnesota

 · 

ice

(9)
29.01.2026 03:36:34
#735868 [+3] Piilota Suosittele

Tovi sitten tuli materiaalia, että meidän kaverilla oli käsirysyä poliisin ja agenttien
kanssa jo viikko pari takaperin. Potki autosta takavalon irti ja pääsi painimaan viranomaisten kanssa.
Ja pari muuta yhteenottoa oletettavasti saman kaverin kanssa aikaisemmin.

Eli rauhallinen mielenosoittaja teoria vedetään pöntöstä alas.

Nyt viimeinen kärhämä päättyi ikävästi.

29.01.2026 15:30:03
#735900 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Sanotaan lyhyesti, että nämäkin henkilöt ovat henkensä heittäneet täysin
turhan takia. Ei oiken tajua, että miksi pitää rettelöidä viranomaisia vastaan, jotka
ovat tekemässä lainvoimaista tehtäväänsä.

29.01.2026 17:47:21
#735909 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Minä en puolusta Trumppia tai sen hallintoa, minä arvostelen näiden kuolleiden henkilöiden käyttäytymistä ja heidän käyttäytymistään puolustelevia, sinun kaltaisiasi kehitysvammaisia. Jos Trump ja Vance ammutaan huomenna, näen sen enemmän positiivisena kuin negatiivisena, mutta samaa ajattelen näistä kahdesta vajaaälyisestä vassaristakin: Hyvä että kuolivat.

01.02.2026 09:58:19
#736140 [+-] Piilota Suosittele

En yleensä jaksa tänne kommentoida mitään poliittisvivahteisia kuvia, mutta nyt on jo pakko. Meno on Hitler ja SA, ja näitä tapauksia pidetään jotenkin oikeutettuna toisella puolella palloa meidän toimesta, samalla kun koko paska on vaan saman toistoa, kapitalismista fasismiin ja rahat pois kaikilta suoraan rikkaiden taskuun. Vallan kahva käyttää tyhmiä ihmisiä aseena kertomalla heille kuinka mamut ja juutalaiset ovat pelottavia, samaan aikaan täyttävät taskujaan sortuvan yhteiskunnan edellä. Se on vitun surullista että tää sama kusetus menee taas ihmisille läpi, uudelleen ja uudelleen... Minkä vitun tähden tääkin mesta on luisunut siihen et väki filtterlöityy pikkuhiljaa pelkkiin maailmaa pelkääviin öyhöihin, joilla on pakottava tarve olla perseestä ihmisiä kohtaan?

[ 9 viestiä | ]