Windows95 apu Windows95 apu
Wacken -33 Wacken -33
Tuttuja Tuttuja
Hapsilla rankka viikonloppu Hapsilla rankka viikonloppu
KONTRUST - Dance KONTRUST - Dance
Uusi asento Uusi asento
Huittikset ku Oliver Helander oli ainut kun sai mitalin Huittikset ku Oliver Helander oli ainut kun sai mitalin
Iso amppari Iso amppari
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Estonia Estonia
Pylly Pylly
Mia Malkova Mia Malkova
Leipuri hiiva Leipuri hiiva
Hipit Hipit
Yllätys Yllätys
Kesä On Lyhyt Kesä On Lyhyt
Homottaa Homottaa
Jenkkien Bidé Jenkkien Bidé
Keskiviikon minisaalis Keskiviikon minisaalis
Tales of Adventures Tales of Adventures
nimi lapselle nimi lapselle
Ihana nainen Ihana nainen
Parasta Parasta
Perjantainen oluenne, sir Perjantainen oluenne, sir
 464 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 28.01.2026 18:07:08
[ + 3 | ]

Aika hyvin

[85761] [Perttigood.png] [1.1 MB] [1115x832] [] []
Perttigood.png

pretti

 · 

good

(14)  · 

minnesota

 · 

ice

(9)
29.01.2026 03:36:34
#735868 [+3] Piilota Suosittele

Tovi sitten tuli materiaalia, että meidän kaverilla oli käsirysyä poliisin ja agenttien
kanssa jo viikko pari takaperin. Potki autosta takavalon irti ja pääsi painimaan viranomaisten kanssa.
Ja pari muuta yhteenottoa oletettavasti saman kaverin kanssa aikaisemmin.

Eli rauhallinen mielenosoittaja teoria vedetään pöntöstä alas.

Nyt viimeinen kärhämä päättyi ikävästi.

29.01.2026 15:30:03
#735900 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Sanotaan lyhyesti, että nämäkin henkilöt ovat henkensä heittäneet täysin
turhan takia. Ei oiken tajua, että miksi pitää rettelöidä viranomaisia vastaan, jotka
ovat tekemässä lainvoimaista tehtäväänsä.

29.01.2026 17:47:21
#735909 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Minä en puolusta Trumppia tai sen hallintoa, minä arvostelen näiden kuolleiden henkilöiden käyttäytymistä ja heidän käyttäytymistään puolustelevia, sinun kaltaisiasi kehitysvammaisia. Jos Trump ja Vance ammutaan huomenna, näen sen enemmän positiivisena kuin negatiivisena, mutta samaa ajattelen näistä kahdesta vajaaälyisestä vassaristakin: Hyvä että kuolivat.

01.02.2026 09:58:19
#736140 [+-] Piilota Suosittele

En yleensä jaksa tänne kommentoida mitään poliittisvivahteisia kuvia, mutta nyt on jo pakko. Meno on Hitler ja SA, ja näitä tapauksia pidetään jotenkin oikeutettuna toisella puolella palloa meidän toimesta, samalla kun koko paska on vaan saman toistoa, kapitalismista fasismiin ja rahat pois kaikilta suoraan rikkaiden taskuun. Vallan kahva käyttää tyhmiä ihmisiä aseena kertomalla heille kuinka mamut ja juutalaiset ovat pelottavia, samaan aikaan täyttävät taskujaan sortuvan yhteiskunnan edellä. Se on vitun surullista että tää sama kusetus menee taas ihmisille läpi, uudelleen ja uudelleen... Minkä vitun tähden tääkin mesta on luisunut siihen et väki filtterlöityy pikkuhiljaa pelkkiin maailmaa pelkääviin öyhöihin, joilla on pakottava tarve olla perseestä ihmisiä kohtaan?

[ 9 viestiä | ]