Nyt lähti rähisijä Nyt lähti rähisijä
elokapina elokapina
HAHAA! Kattokaa! Tyhmä kissa ei osaa juoda vaan sotkee!!! HAHAA! Kattokaa! Tyhmä kissa ei osaa juoda vaan sotkee!!!
Taidetta sioille Taidetta sioille
nakuankka vs hapsi_ nakuankka vs hapsi_
Täältä tulee tämmönen Täältä tulee tämmönen
Tissejä Tissejä
Totuus Totuus
Pesulla Pesulla
Oon toi kissa Oon toi kissa
Vain kuolemaa Vain kuolemaa
Tissiä? Tissiä?
Toughest thug Toughest thug
Ihana nainen Ihana nainen
Kokkelivekkulit Kokkelivekkulit
U wot m88 1 U wot m88 1
Look at her go! Look at her go!
Runkkaus karaoke Runkkaus karaoke
Ryssälän statistiikkaa Ryssälän statistiikkaa
Luolastolainen lähestyy naista. Luolastolainen lähestyy naista.
Koskee 99,5% Luolastolaisista Koskee 99,5% Luolastolaisista
Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset Jeesus on herra, hävetkää vääräuskoiset
Kuvia ja filimejä x6 Kuvia ja filimejä x6
Vanha mainos Vanha mainos
 464 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 28.01.2026 18:07:08
[ + 3 | ]

Aika hyvin

[85761] [Perttigood.png] [1.1 MB] [1115x832] [] []
Perttigood.png

pretti

 · 

good

(14)  · 

minnesota

 · 

ice

(9)
29.01.2026 03:36:34
#735868 [+3] Piilota Suosittele

Tovi sitten tuli materiaalia, että meidän kaverilla oli käsirysyä poliisin ja agenttien
kanssa jo viikko pari takaperin. Potki autosta takavalon irti ja pääsi painimaan viranomaisten kanssa.
Ja pari muuta yhteenottoa oletettavasti saman kaverin kanssa aikaisemmin.

Eli rauhallinen mielenosoittaja teoria vedetään pöntöstä alas.

Nyt viimeinen kärhämä päättyi ikävästi.

29.01.2026 15:30:03
#735900 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Sanotaan lyhyesti, että nämäkin henkilöt ovat henkensä heittäneet täysin
turhan takia. Ei oiken tajua, että miksi pitää rettelöidä viranomaisia vastaan, jotka
ovat tekemässä lainvoimaista tehtäväänsä.

29.01.2026 17:47:21
#735909 [+3] Piilota Suosittele

>>735893 Minä en puolusta Trumppia tai sen hallintoa, minä arvostelen näiden kuolleiden henkilöiden käyttäytymistä ja heidän käyttäytymistään puolustelevia, sinun kaltaisiasi kehitysvammaisia. Jos Trump ja Vance ammutaan huomenna, näen sen enemmän positiivisena kuin negatiivisena, mutta samaa ajattelen näistä kahdesta vajaaälyisestä vassaristakin: Hyvä että kuolivat.

01.02.2026 09:58:19
#736140 [+-] Piilota Suosittele

En yleensä jaksa tänne kommentoida mitään poliittisvivahteisia kuvia, mutta nyt on jo pakko. Meno on Hitler ja SA, ja näitä tapauksia pidetään jotenkin oikeutettuna toisella puolella palloa meidän toimesta, samalla kun koko paska on vaan saman toistoa, kapitalismista fasismiin ja rahat pois kaikilta suoraan rikkaiden taskuun. Vallan kahva käyttää tyhmiä ihmisiä aseena kertomalla heille kuinka mamut ja juutalaiset ovat pelottavia, samaan aikaan täyttävät taskujaan sortuvan yhteiskunnan edellä. Se on vitun surullista että tää sama kusetus menee taas ihmisille läpi, uudelleen ja uudelleen... Minkä vitun tähden tääkin mesta on luisunut siihen et väki filtterlöityy pikkuhiljaa pelkkiin maailmaa pelkääviin öyhöihin, joilla on pakottava tarve olla perseestä ihmisiä kohtaan?

[ 9 viestiä | ]