helvetin hyviä poranteriä helvetin hyviä poranteriä
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
Kuinka sinä käyttäisit 55e ? Kuinka sinä käyttäisit 55e ?
kissa piristää kissa piristää
Mr_Pihvi treffeillä Mr_Pihvi treffeillä
Kjeh kjäh Kjeh kjäh
deus vult deus vult
aamupala aamupala
Museovirasto perkele Museovirasto perkele
Kiinalainen keittiö Kiinalainen keittiö
kitka kitka
Ihana nainen Ihana nainen
Puola Puola
Ajokortteja jaossa Ajokortteja jaossa
Edorasin sanomat Edorasin sanomat
Lisää persettä rättipäille Lisää persettä rättipäille
sunnuntaiaamut sunnuntaiaamut
Ihanat naiset Ihanat naiset
vinkki kaikille vinkki kaikille
ilmapallo ilmapallo
turreja turreja
repostnik leireilemässä repostnik leireilemässä
mirri tärisee mirri tärisee
seksikäs pirulainen seksikäs pirulainen
 373 näyttökertaa, 1 viesti, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.01.2026 16:11:33
[ + 2 | ]

festaritunnelma

[85732] [7e57cbec5475d2d2.jpg] [0.11 MB] [1080x1187] [] []
7e57cbec5475d2d2.jpg

festari

 · 

ketamiini

(8)
27.01.2026 21:28:36 | 21:37:14
#735766 [+-] Piilota Suosittele

No osassa festareita jokainen vetää tyylillään.
Itseltäni paloi +1000mk festari liput + matkat + juomat + safkat(?) ja mitään en muistanut koko reissusta, kerrottiin vain että olin päissäni nakannut kännykän pielisjokeen, lentänyt jatkoklubilta ulos oksennettuani tuoppiin, ilmeisesti tehnyt vaihtarit farkkutakista nahkatakkiin (pöllinyt, kun oma takki hukkui) jne.

[ 1 viestiä | ]