Nistipata Nistipata
tikkaat tikkaat
sika syöttää sika syöttää
vuokra-antaja vuokra-antaja
rähinäränni rähinäränni
varmaa hyvät kävellä varmaa hyvät kävellä
Tissit Tissit
Hyvää Naistenpäivää 2025 Hyvää Naistenpäivää 2025
suppo räty suppo räty
hyvää naistenpäivää hyvää naistenpäivää
Oon tää pupu Oon tää pupu
ählämi ählämi
käytettyä paskapaperia käytettyä paskapaperia
oikeusvaltio oikeusvaltio
Tissit Tissit
taidolla taidolla
ihana nainen ihana nainen
kkk supermarket kkk supermarket
ammattitaitoa venäjällä ammattitaitoa venäjällä
karhu karhu
Family guy Family guy
mitä sit jos panin mitä sit jos panin
meanwhile multiverse meanwhile multiverse
synty neekeri synty neekeri
 373 näyttökertaa, 1 viesti, 0.11 MB, 1 tiedosto, 27.01.2026 16:11:33
[ + 2 | ]

festaritunnelma

[85732] [7e57cbec5475d2d2.jpg] [0.11 MB] [1080x1187] [] []
7e57cbec5475d2d2.jpg

festari

 · 

ketamiini

(8)
27.01.2026 21:28:36 | 21:37:14
#735766 [+-] Piilota Suosittele

No osassa festareita jokainen vetää tyylillään.
Itseltäni paloi +1000mk festari liput + matkat + juomat + safkat(?) ja mitään en muistanut koko reissusta, kerrottiin vain että olin päissäni nakannut kännykän pielisjokeen, lentänyt jatkoklubilta ulos oksennettuani tuoppiin, ilmeisesti tehnyt vaihtarit farkkutakista nahkatakkiin (pöllinyt, kun oma takki hukkui) jne.

[ 1 viestiä | ]