tissit! tissit!
klin klin klon klon klin klin klin klin klon kon kon kon klin klin klon klon klin klin klin klin klon kon kon kon
Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
Yoink Yoink
False Positive - Constriction False Positive - Constriction
Huumoripitoisen taiteen syvin olemus -analyysi Huumoripitoisen taiteen syvin olemus -analyysi
Kaukosäädin on menetetty >:3 Kaukosäädin on menetetty >:3
False Positive - Exiled (1/2) False Positive - Exiled (1/2)
Ozzy Man - UFC Ozzy Man - UFC
Osaan minäkin iskeä ohi! Osaan minäkin iskeä ohi!
niinpä niinpä
Fuck bictes Fuck bictes
tyttönen tyttönen
Punaisen Kuun Gachimuchi Punaisen Kuun Gachimuchi
On kyllä asiat muuttuneet On kyllä asiat muuttuneet
Donttutchmyfishy >:3 Donttutchmyfishy >:3
niin kaunista niin kaunista
mämmi :D mämmi :D
kawaii kawaii
Verkkokauppa.comin inventaario Verkkokauppa.comin inventaario
Mitä huorat? Mitä huorat?
VR ja 4 vuodenaikaa VR ja 4 vuodenaikaa
Keskiverto murican pöksyt Keskiverto murican pöksyt
Pörröinen ja lämpöisä Pörröinen ja lämpöisä
 458 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 12.01.2026 10:17:43
[ + 2 | ]

Normaalit läskifemakkosuvakkilesbot kuvassa

[85537] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [716x499] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)

lesbo

(61)

stereotypia

(5)
12.01.2026 22:15:18
#734498 [+3] Piilota Suosittele

"Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?"
Sillä yllätyksekseni yhdistys onkin porilainen, eikä helsinkiläinen, kuten yleensä nämä mt-potilaiden kommuunit ja ringit tuppaa olemaan.
Mutta yhtäkaikki yhdistyksen tilamaksut, hallintokulut, henkilöstö ym maksut hoidetaan kunta, valtio, veikkaus ja parin *Hiihulihei!* säätiön tuilla ja avustuksilla, toki joku % saadaan katettua jäsenmaksuilla, mutta silti pääosin rahoitus edellä mainituin tavoin.

13.01.2026 01:30:36
#734556 [+4] Piilota Suosittele

>>734527 Äkkiä veikkaan, että se on seurausta paskoista elämänvalinnoista eikä
halua ottaa itseään niskasta kiinni, vaan vaatia muilta vastaan tulemista.

Ei nuo nyt niin vanhoja edes ole, etteikö olisi mahdollisuutta tehdä elämäntaparemonttia,
mutta sehän vaatisi vaivaa ja suklaakakku maistuu hyvältä.
Perustaa järjestön, johon koota vastaavista motivaatio ongelmista kärsivät, niin
saadaan kokouspöytään hyvät pullat valtion piikkiin.

[ 5 viestiä | ]