Laktoosi-intoleranssi Laktoosi-intoleranssi
Makaroonimössö Makaroonimössö
Neuvolassa. Neuvolassa.
hapsi hapsi
tarranauha tarranauha
Heikompien puolustaja Heikompien puolustaja
Muotia Muotia
Juhannus. Juhannus.
kansallissankari kansallissankari
Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola
Urin kuninkaallinen peli Urin kuninkaallinen peli
Nyt sattu spandexia Nyt sattu spandexia
Hahahahah Hahahahah
Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen
80-lukulaista tsemppiä 80-lukulaista tsemppiä
Onko tämä herq? Onko tämä herq?
Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
The Great Chimp Heist The Great Chimp Heist
Nussitaanko? Nussitaanko?
Jonkun kotipimpat Jonkun kotipimpat
Lays :3 Lays :3
Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet? Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet?
Quest of the Manwhore Quest of the Manwhore
 404 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.86 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 19:24:23
[ + 1 | ]

drive-innillä

[85107] [4e45a42247f5cbb3.mp4] [2.86 MB] [720x720] [10.80s] [] []

mäkkäri

(22)  · 

tankki

(58)  · 

ievan polkka

(7)
14.12.2025 22:16:31
#731227 [+-] Piilota Suosittele

Oletan että jonkin t-34 variantin kyljestä tuo on. T-34/85:sessa on pidempi tornin perä vaikka samanlainen kolo ja tirkistysräppänä onkin. T-34(76) taas näyttäisi yhdessä variantissa olevan ikkunalla tuo tirkistysaukko, mutta tornin ja rungon muoto muuten näyttäisi passaavan, joten uskoisin kyseessä olevan vain eri tehtaalta tullut variantti.

14.12.2025 22:58:59
#731239 [+-] Piilota Suosittele

T-34/76 kuusikulmaisella ”gaika”- eli ”mutteri”-tornilla. Voisi olla no.231-7 mutta voipi olla olemattakin.

14.12.2025 23:21:33
#731240 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Ihan noin tarkkaa tunnistamista vaunun numeroa myöten ei kyllä osaa sanoa.
Sen verran, että oletin tämän olleen t-34/76. Melko varmasti siitä kuuluisasta tehtaasta, joka
sai kovimmat tuotantoluvut, mutta se saavutettiin leikkaamalla kaikesta, mistä vain voitiin.
Eli mahdollista, että tämä on sieltä, kun jättivät vain hahlon torniin ilman varsinaista suljettavaa ikkunaa.

17.12.2025 17:43:07
#731492 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Tuo todellakin on luultavasti juurikin tuo 231-7 vaunu jonka suomi osti saksalta. Ja videohan on joku uutiskatsaus 50 luvun puolustusvoimien jutusta ja siksi vaunun tornissa ei ole enää hakaristiä. Nyt toki tornissa on taas hakaristi koska vaunu on parolan panssarimuseossa.

[ 6 viestiä | ]