sähköä jakoon sähköä jakoon
kela koltenit kela koltenit
Uimaan Uimaan
The nexus of chaos 3 The nexus of chaos 3
monitoimiväline monitoimiväline
Vassarien vika! Vassarien vika!
Hehe Hehe
ana keith ana keith
M-mutta mie oon poika norski! M-mutta mie oon poika norski!
Florida Man Florida Man
Mitä tapahtuu coneissa jää coneihin Mitä tapahtuu coneissa jää coneihin
Persun genderinot Persun genderinot
Hokuto no Ken - Ai wo torimodose (Movie ver.) Hokuto no Ken - Ai wo torimodose (Movie ver.)
Olen valmis Olen valmis
Luolasto Luolasto
näin se menee näin se menee
Ihana nainen Ihana nainen
valinnan vaikeus valinnan vaikeus
pelikaani syö kärpän pelikaani syö kärpän
Urosta alentava liukumäki Urosta alentava liukumäki
Isännät liikenteessä Isännät liikenteessä
Maailman reunalla Maailman reunalla
Arvuutus peli Arvuutus peli
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
 439 näyttökertaa, 6 viestiä, 15.76 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:50:13
[ + 1 | ]

neekerit

[84962] [5773f830946e5bfd.mp4] [15.76 MB] [720x1280] [81.50s] [] []

neekeri

(1402)  · 

neekeröi

(24)
06.12.2025 14:31:29 | 14:32:34
#730180 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on oikeaa ameriikanharrien meininkiä. Saa nähdä joko tänään Suomessakin harrit pääsee natsivihassaan sille asteelle, että autot palaa kadulle.

Jostain kumman syystä ne eivät julkisten tiedonantokanavien mukaan aio häiritä tänäkään vuonna julkisesti uusnatsistista Suomi herää -kulkuetta, vaan vuorossa on tänäkin vuonna taas ryssien rahoittama ja Vasemmistoliiton organisoima Hese ilman Persuja -vastamielenosoitus.

07.12.2025 21:29:05
#730472 [+-] Piilota Suosittele

>>730180 Minkäs teet? Kommarit nykyään on munattomia, eikä tulis ikinä pärjäämään natsiporukalle. Mut mä arvostan sitä, et kaks ali-ihmisryhmää on valmiita käyttämään fyysistä väkivaltaa toisiaan vastaan. Meiän normaalien ihmisten ei tartte vaivautua niin usein.

07.12.2025 23:52:44 | 23:53:04
#730558 [+-] Piilota Suosittele

Eikös jenkeissä saa omaisuuttaan ja itseään puolustaa asein joita saa taas kantaa aseenkantoluvalla mukana? Haulikolla munille tuollaisia, päähän jos ovat liian aineissa kuten heillä usein tapana on.

Lisäksi auto oli kyllä jo ihan lunastuskelpoinen kun se sytytettiin tuleen, pitikö sitä päin ajaa vielä varastetulla autolla niin useasti?

[ 6 viestiä | ]