sonja 48565 28.11.2025 17:10:58 #728643 [+-] Piilota Suosittele Mihin tämä Maailma on menossa? Maksaisivat edes veroja niistä valtavista donate-tuloistaan.
hapsi_ 87074 28.11.2025 19:52:55 #728685 [+-] Piilota Suosittele >>728643 Joillain ehkä yritys tai toiminimi virossa, ja viinansakin tilaavat ulkomailta, mutta iso osa kulutuksesta menee suomen veroraastimen läpi. En kyllä tiedä kuka tuollaista viitsii katsoa, vaikka ei edes luolaston pahinta antia.