Elvytys Elvytys
Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana
Opimme siis mitä tästä, padawan? Opimme siis mitä tästä, padawan?
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Kimppapeti Kimppapeti
Hmmmm.... Hmmmm....
Älä ulise Älä ulise
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011) Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Disneylandissa Disneylandissa
vanhemmat vanhemmat
Säälittävää Säälittävää
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333 Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333
Pärssisen muistolle 3 Pärssisen muistolle 3
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Miten kakkaat? Miten kakkaat?
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Teehetki. Teehetki.
ppl who play fortnite ppl who play fortnite
Ikuinen onnellisuus. Ikuinen onnellisuus.
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
 743 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 14:17:34
[ + 3 - | ]

Kastraattilaulaja

[21340] [Farinelli.png] [0.35 MB] [376x468] [] []
Farinelli.png

kissa

(5207)  · 

mäy

(30)  · 

börh

(1050)  · 

vivamort

(152)
06.12.2018 15:40:21 | 15:40:52
#129609 [+-] Piilota Suosittele

;_____________; >:3

Toisaalta kuinkahan villi Mortti sitten oisi jos olisi ihan kastroimaton laulaja? :3 Ja kuinka monet tonnikalaelarit pitäisi maksaa, kun Vivis olisi houkutellut naaraita lumoavilla laulutaidoillaan ;3

Löytyisköhän jostain vielä se äänite kastraattilaulajan (ihmissellaisen >:3) äänestä, linkitit joskus mutta hukkasin... Googlaan jos jaksan ;3

06.12.2018 16:26:27 | 16:33:15
#129636 [+-] Piilota Suosittele

>>129624

Kiitos! :3

Kastraattilaulajilla on kaunis ääni lajista riippumatta ;3 Eipä sillä etteikö tuo keksintö sinänsä olisi ollut järkyttävä ja vastenmielinen :/ Kissojen snibeni snabausta kyllä kannatan ettei suotta monistuta epäotollisiin olosuhteisiin :3

[ 3 viestiä | ]