Sopimusasia Sopimusasia
Mäymäääy! Mäymäääy!
PasiPäästänsä PasiPäästänsä
Koira heitetään lentokoneesta Koira heitetään lentokoneesta
Kiva lattia Kiva lattia
Selvästi syyllinen Selvästi syyllinen
Pure white Pure white
Kun et muuten saa. Kun et muuten saa.
instant regret instant regret
Aha >:3 Aha >:3
Varjo Varjo
Mummo nolaa Mummo nolaa
Maahanmuutto on paras, ja globalismi Maahanmuutto on paras, ja globalismi
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
totuus totuus
Hönö saanu jeesiä Hönö saanu jeesiä
muovikärki hmr muovikärki hmr
venyttelyä venyttelyä
Ratkaise probleema Ratkaise probleema
Joulupukki Joulupukki
Yaaar me hearties! :3 Yaaar me hearties! :3
keskustelua :3 keskustelua :3
Naapurit ei tykkää meukkaamisesta Naapurit ei tykkää meukkaamisesta
Ninja Ninja
 639 näyttökertaa, 9 viestiä, 16.16 MB, 1 tiedosto, 22.05.2020 10:18:23
[ + 5 | ]

Juttutuokio pentujen kanssa

[43287] [tiedosto.mp4] [16.16 MB] [1280x720] [144.38s] [] []

kissa

(5203)  · 

pesee

(21)  · 

emo

(28)
22.05.2020 18:48:46 | 18:49:31
#345529 [+-] Piilota Suosittele

Mikset muuten postaa suoraan Youtubesta? :3 Jos tämä siis on sieltä.

Onko liian suuri vaara että haluamme nähdä lisää ja katoamme ikiajoiksi bittibörheyteen? ;333

Oh no, tuollahan lukee kanavan nimi! Olemme tuomittuja! >:3

22.05.2020 19:19:48 | 19:29:50
#345543 [+-] Piilota Suosittele

>>345540

:3

Toivottavasti ei muuten kauheasti haittaa että olen mennyt laittamaan jokusen tallennetun videon 360p-laatuisena, mulla oli välillä ongelmaa parempilaatuisten videoiden tallentamisessa tai ainakin muistikuva ettei kannata yrittää parasta versiota. Mortin ja Maikin kuvauksellisuus olisi välittynyt vielä jokusen börhkarvan paremmin 480p-versiona ;3 Tai 720p.

22.05.2020 19:26:06 | 23:42:46
#345548 [+-] Piilota Suosittele

>>345545

En mä sitä tiedä olisko Luolaston raja tullut vastaan, vaan siis se itse Youtubesta lataaminen ei ole onnistunut :3 Ja sitten en ole jaksanut edes kokeilla joka kerta vaan klikannut suoraan 360p-vaihtoehdon.

Mut joo, onhan se kiva että video latautuu tänne ennen kuin viikon päästä :3

Edit: Tosiaan lataussysteemi näyttää tarjoavan vaihtoehdoiksi 360 ja 720, esim. "Mortti käy moikkaamassa 2" -videon lataustyökalu sanoo olevan 720:na 64 Mt eli too börh tänne :3

[ 9 viestiä | ]