Kissa Kissa
pamela pamela
Muumit illanvietossa. Muumit illanvietossa.
Brain lag Brain lag
Homopaska Homopaska
Tik Tok ja vapautunut seksuaalisuus Tik Tok ja vapautunut seksuaalisuus
married married
Fingerpori Fingerpori
Jeesus Jeesus
Kenwayn synttärit Kenwayn synttärit
Lintubongari Lintubongari
:3 :3
Lumirulla Lumirulla
Antifa Antifa
Kylie Minogueta ei oo olemassa Kylie Minogueta ei oo olemassa
Nyt katsomaan! Nyt katsomaan!
Perjantaibylle Perjantaibylle
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
anime anime
KFC KFC
Wat Wat
Looney Toons Looney Toons
Putin. Putin.
ette saa ette saa
 563 näyttökertaa, 37 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto, 11.10.2025 14:47:01
[ + 2 | ]

Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa

[83731] [tiedosto.jpg] [2.17 MB] [2902x3864] [] []
tiedosto.jpg

master chef

(8)  · 

michelin ravintola

 · 

luova ruoka

 · 

kunnianhimoinen

 · 

ruokataide

 · 

sensaatiomainen

 · 

huippukokki

(7)  · 

mättö

(66)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
11.10.2025 20:31:21
#721403 [+-] Piilota Suosittele

>>721379
Hyvää oli. Toi vasemmanpuoleinen pötkylä on kalafilee johon lohkoperunoita sekä aurapullia kaveriks. Tyämiäs tsuppija, snappija sekä sörsseleitä kaveriks. Seka vähä munaa

@valupertti
Ja siis tolleen ne munat paistetaan eikä löysäks :D

12.10.2025 10:26:44 | 10:29:10
#721467 [+-] Piilota Suosittele

>>721457
Mees ny poika vittuun siitä itkemästä, tuo on niin lapsellista tulla itkemään mun joka mediaan ja tilapäivitykseen mutta senhän sä osaat.

12.10.2025 11:22:08 | 11:22:21
#721472 [+-] Piilota Suosittele

>>721467
Vituttaako kouluttamatonta moukkaa ja vaikuttaako se sperman makuun.
Mitä lapsellisuuteen tulee, niin vastaan vaan samalla mitalla. Eli katso kakara peiliin.

12.10.2025 14:34:49
#721495 [+-] Piilota Suosittele

Tossa on kyllä aivan saatanasti karoliinoja, sano ettet syönyt kaikkea kerralla, tai sano ettet syö noin paljon 4 kertaa päivässä 🥵

12.10.2025 16:21:41
#721548 [+-] Piilota Suosittele

>>721546
Antaa pojan itkeä, parempi että se itkee täällä kuin etusivulla. Oikeastaan ihan sama minkä tilapäivityksen tai median lähetän, niin se tulee parkumaan. Joten parempi antaa sen itkeä täällä kuin häiritä muita

[ 37 viestiä | ]