Moden mahtivasara Moden mahtivasara
tuutulaulu :3 tuutulaulu :3
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
sauna apustus sauna apustus
kukaan ei asu täällä kukaan ei asu täällä
banaani pizza banaani pizza
Ascii Wars Ascii Wars
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
>:3 >:3
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
Trouble Trouble
Öö... ok? Öö... ok?
Venäläinen valupertti Venäläinen valupertti
Puhelias tarjoilija Puhelias tarjoilija
sinä et ole yksi meistä >:3 sinä et ole yksi meistä >:3
kukkupillut kukkupillut
Yökulli Yökulli
mal 2 mal 2
tavaralle hinta tavaralle hinta
mitä sinä human teet ?:3 mitä sinä human teet ?:3
Korona Korona
Tulevaisuuden näkymät Tulevaisuuden näkymät
aki ja pekka aki ja pekka
 904 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto, 30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]