Ihana nainen Ihana nainen
Lontoossa Lontoossa
tiedän mitä tehdä :3 tiedän mitä tehdä :3
Paskaista naurua kuvakommentti Paskaista naurua kuvakommentti
Osa luolastosta löytänee itsensä tästä Osa luolastosta löytänee itsensä tästä
Antoi kaverille lelun Antoi kaverille lelun
Miu? Miu?
Siivouspäivä Siivouspäivä
kwik-e-mart varas estetty kwik-e-mart varas estetty
Pitää maistaa :3 Pitää maistaa :3
murtunut leuka murtunut leuka
Oli parempi kuin koivut Oli parempi kuin koivut
eläimet eläimet
Lambi of God Lambi of God
Hyvää joulun odotusta toivotam Hyvää joulun odotusta toivotam
aku sedän lapsityövoiman häikäilemätön käyttö aku sedän lapsityövoiman häikäilemätön käyttö
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Valmiina seikkailuun? Valmiina seikkailuun?
Pamputtimen unelma Pamputtimen unelma
that moherfu**er that moherfu**er
salainen lokero salainen lokero
voinko saada sen silti?.. voinko saada sen silti?..
Peppu Peppu
Donald ja Ivana Dvortsovajalla. Donald ja Ivana Dvortsovajalla.
 898 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto, 30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]