Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa
Woah Woah
Helvetin hiki HD gif Helvetin hiki HD gif
Yhdysvaltojen öljysodat Yhdysvaltojen öljysodat
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Olemme tuomittuja :p Olemme tuomittuja :p
Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo
Hyvin säilyy :) Hyvin säilyy :)
False Positive - Clever Hound False Positive - Clever Hound
Snob Cat Snob Cat
The Virgin Centrist The Virgin Centrist
Otan kakkosta! Bitte! Otan kakkosta! Bitte!
Balls deep Balls deep
sadpianomusic.mp3 sadpianomusic.mp3
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
Sun vika! Sun vika!
Moderni arkkitehtuuri on hienoo Moderni arkkitehtuuri on hienoo
#börhtoo ;___; >:3 #börhtoo ;___; >:3
Nätti likka Nätti likka
Re1 Re1
laihialainen maksullisessa wc,ssä laihialainen maksullisessa wc,ssä
En ollutkaan, hahaa! En ollutkaan, hahaa!
mitä rotta sanoo? mitä rotta sanoo?
Puns Puns
 574 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 23.07.2025 21:59:04
[ + 5 | ]

Neekerit servattu

[81964] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [1200x914] [] []
tiedosto.jpg

etuotsalohko

 · 

neekerit

(111)  · 

niggers

(26)
24.07.2025 11:50:03
#708091 [+-] Piilota Suosittele

Juupa juu, koska aivothan eivät missään nimessä mukaudu pääkallon muotoon, vaan ulkoapäin katsoessa voit päätellä otsalohkon koon ... voi kiesus sentään ... Psyyke on jumahtanut about vuoteen 1906 ...

26.07.2025 02:05:10
#708388 [+1] Piilota Suosittele

>>708091

Ainakaan somppujen aivot eivät mukadu mihinkään. He eivät oikeasti ole mitään sotaa paossa. He etsivät elättäjiä.
Tästä kertoo semmoinen temppu, kuin suomen kielen opettelu. Ukrainalaiset pakolaiset osasivat suomea jo puolen vuoden jälkeen. Somput eivät edes 30 vuoden jälkeen.

Siinä se ero on.

26.07.2025 02:08:46
#708389 [+1] Piilota Suosittele

Nyt kun tuli lähelle hukkumista useissa tapauksissa. Jokaisessa tapauksessa oli kyse ei niin hyvätapaisista pakolaisista ja heidän jälkeläisistään.

Vasemmiston mukaan heitä ei saa kouluttaa uimaan, koska se on rasistista. He jopa alkoivat huutamaan uimavalvojille, jotka kävivät huomauttamassa, että vanhempien kuuluu olla lastensa lähellä.

Ei kuulu, heidän mukaansa.

Noh, somppuperhe joka kuoli saunapalossa olikin niin ihmeellinen juttu että oksat pois. Asuneet suomessa 20 vuotta. Eivät tiedä mikä on palohälytin.

Irroittivat hälyttimen ja jatkoivat nukkumista.

Hienoa.

Somppu. Se ei osaa, eikä halua osata.

29.07.2025 12:12:44 | 12:13:25
#708861 [+-] Piilota Suosittele

"Kalajoella hukkuneet teinipojat olivat somalitaustaisia
Paikallisen islamilaisen yhdyskunnan puheenjohtaja vahvistaa asian Iltalehdelle."

Lähde: Iltalehti 29.7.2025
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8af95c1f-cb11-4655-b175-bd5c8b2e55c1

Somalit ovat tuollaisia. Samaa kategoriaa nämä hukkumisetkin ovat. Eivät ymmärrä, että lapsi voi hukkua kun saa vettä keuhkoihinsa. Somaliassa eivät käy uimassa, ei siellä myöskään ole palohälyttimiä. Mitä siellä on, niin varkauksia ja kusetusta. Siellä niitä riittää.

Kuten kerroin taannoin, että missään muussa perheessä ei ole samanlaisia ongelmia kuin somalit aiheuttavat.

[ 9 viestiä | ]