Apun aamukahvit Apun aamukahvit
Ruski tekee tempun Ruski tekee tempun
osoitellaan vähän mieltä juu osoitellaan vähän mieltä juu
kiinalainen vuoronvaihto kiinalainen vuoronvaihto
Niin se vaan pyörii Niin se vaan pyörii
kikkaili kikkaili
etätöis etätöis
Sarjakuva Sarjakuva
Tarkistettu'd Tarkistettu'd
Muista Muista
Hapseilua Hapseilua
börheät kamerukset :3 börheät kamerukset :3
Detele Detele
Madventures Madventures
Lihaverhot Lihaverhot
Poliittinen väkivalta Poliittinen väkivalta
Kamala pressa jokatapauksessa Kamala pressa jokatapauksessa
sienestyskausi sienestyskausi
Robo imuri Robo imuri
Even Even
börheä hieronda börheä hieronda
Kamalaa paskaa Kamalaa paskaa
laiskanmiehen niksi laiskanmiehen niksi
Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
 510 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto, 29.06.2025 15:56:34
[ + 3 | ]

huomenna on maanantai

[81541] [090894092be07eac.mp4] [3.09 MB] [720x1280] [13.30s] [] []

töi

(12)  · 

työ

(113)  · 

mee töihi

29.06.2025 18:36:25
#704398 [+-] Piilota Suosittele

Kukas se just ehdotti 12 tuntista ja 6 päiväistä työviikkoa, että pärjättäisiin kiinalaisille?

Tuota tuota, täällä ja muuallakin ympäri eurooppaa on tuota työtöntä porukkaa, joten jos vaikka hoidetaan se työllisyys prosentti sinne yli 90 pisteen, niin jos sitten ruvetaan puhumaan päivien ja viikkojen pidennyksistä, mutta sekin kyllä loppuu nopeasti kun ruvetaan puhumaan asiallisista korvauksista & lisistä vapaa-ajan menetyksen suhteen.

[ 10 viestiä | ]