Tarjoilija! Yksi maito! :3 Tarjoilija! Yksi maito! :3
Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
Kauhistuksen kanahäkki Kauhistuksen kanahäkki
Shamefur Dispray! Shamefur Dispray!
*sirkusmusiikkia* *sirkusmusiikkia*
Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3 Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3
Pizza vs He-Man Pizza vs He-Man
ei vaan jaksa ei vaan jaksa
Emperor's New College Emperor's New College
Poika, olet häpeä -_- Poika, olet häpeä -_-
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
jaa jaa
Makes you überlegen Makes you überlegen
Asia selvä Asia selvä
Dr. House Dr. House
Slayjer Slayjer
kosto on suloinen :---D kosto on suloinen :---D
Teki sudokun Teki sudokun
Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3 Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3
Arvaa mikä Arvaa mikä
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
Börheää datailua :3 Börheää datailua :3
Vei poikansa massit Vei poikansa massit
 579 näyttökertaa, 7 viestiä, 39.51 MB, 4 tiedostoa, 28.05.2025 23:32:48
[ + 2 | ]

Piirros, turva, valas ja vasennus

[80956] [tiedosto_1.mp4] [26.25 MB] [720x720] [193.54s] [] []
[80955] [tiedosto_2.png] [0.87 MB] [690x1090] [] []
tiedosto_2.png
[80954] [tiedosto_3.mp4] [5.25 MB] [718x1280] [30.98s] [] []
[80953] [tiedosto_4.mp4] [7.13 MB] [720x1280] [76.46s] [] []

politiikka

(102)  · 

vasemmisto

(216)  · 

valas

(18)  · 

taide

(88)
28.05.2025 23:41:25
#700113 [+2] Piilota Suosittele

Mulla menis vuosi tollasen piirtämiseen, ja silti se ois tätä luokkaa:


Vasemmisto vois sanoa mikä olisi järkevää sitten ja perustella sen 😤

29.05.2025 00:21:35
#700128 [+4] Piilota Suosittele

>>700113
Mä olin aikonaan niin hyvä piirtämään, että sain Puupää-hatun ja Oscarin. Lähetin jälkimmäisen pois ku se oli täys hinttari, mutta lakin pidin. Vasemmistolla on aina helevetisti nillitystä, mutta ne ei koskaan kerro mitään omia ratkaisuja mihinkään ongelmaan. Ku ovat päättämässä asioista niin ne on aivan sekasin olevien hölötyksiä ja kun kysyy, että miks näin niin ne ei osaa etes siihenkään vastata. Mä oon alkanu ihan oikeesti epäileen, että vassareilla ei oikeesti oo kapasiteettia ymmärtää mitään asioista joista ne puhuu. Vitun surullista.

Aina ku ne on päättävissä asioissa niin se on semmosta konfetin heittämistä ilmaan mutta sitäkään ne ei osaa selittää, että miks ne tekee niin. Virheet on vähintäänkin yhtä surkeita perustelemaan tekemisiään. Ainu mihin nekin kykenee on vaan hokemaan jotain mantraa. Käy vaikka facessa tai twitterissä kysymässä vassaripuolueiden edustajilta mitä tahansa niin et varmasti saa mitään (järkevää) vastausta. Ihan tosi. Jos ne ylipäätään vastaa mitään niin se on "Kansainväliset sopimukset, ihmisoikeudet" ja siihen se sitten jääkin. Vaikka kysyis jotain lakipykälää niin sitäkään ne ei osaa antaa.

Kyllä mää ihan rehellisesti oon sitä mieltä, että niiden edustajat ja kannattajat ei pääse edes 80 pojon pintaan pällitesteissä.

29.05.2025 01:56:03 | 01:57:32
#700158 [+1] Piilota Suosittele

Kauniita päätöksiä persuilta ja koko hallitukselta.
Tuskin kukaan on laittoman maahanmuuton kannalla, mutta haluaisin nähdä mitä nämä päätökset oikeasti saavat aikaan.
Määrällisesti kuinka paljon tästä on todellista hyötyä, vai onko vain persujen kuolinkorinaa.

Täytyy muistaa, että viimeksi, kun persut oli hallituksessa, niin ottivat avosylin vastaan 35 000 partalasta ja pistivät vielä varusmiehet kantamaan heidän reppujaan.

[ 7 viestiä | ]