Kyllä toi ihan apinasta menisi. Me haluamme, noh mielipidemittausten mukaan suurin osa suomalaisista haluaa nuo tänne elätiksi ja riesaksi. Vitut turvallisuudesta, koulutuksesta, sopeutumisesta ja taloudesta.
[
3 viestiä
|
]
⭰
rauhan uskonto
rättipäät vittuun
mukavia pelihetkiä
Räjähti
Shoppailemassa
Yllättyneet voi nostaa käden pystyyn
Muumipappa on alfa
Hinnasto
Tää tulee kertoo sulle faktoi
Possuja 🐷
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.