Tyty apustaja Tyty apustaja
Työnjohtaja :3 Työnjohtaja :3
Liity meidän perheeseen Liity meidän perheeseen
Tissit Tissit
snibs! snibs!
avasruusolio teologit servattu avasruusolio teologit servattu
Grinderi Grinderi
Märkää saatana! Märkää saatana!
Ylinopeussakot Ylinopeussakot
pelastakaa meidät yhy pelastakaa meidät yhy
Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu Ensimmäiset sairaanhoitajat on rokotettu
Onlyfans Onlyfans
Katkolle - Marc Katkolle - Marc
sipilä trilogia sipilä trilogia
Skilled assassin Skilled assassin
Joku porilainen Joku porilainen
Tervetuloa australiaan Tervetuloa australiaan
Rapunaaman niksi Rapunaaman niksi
gianna gianna
Marapuu Marapuu
10m kyrpää 10m kyrpää
lähde jo käyntiin :3 lähde jo käyntiin :3
Cat crack Cat crack
mcdonalds mcdonalds
 615 näyttökertaa, 17 viestiä, 15.71 MB, 2 tiedostoa, 27.05.2025 03:11:18
[ + 1 - | ]

Palestiinafanitus 1 sekä 2

[80919] [tiedosto_1.mp4] [15.59 MB] [1080x1920] [40.73s] [] []
[80918] [tiedosto_2.ogg] [0.12 MB] []

paskaa

(159)  · 

palestiina

(50)  · 

piipitys

 · 

vasemmisto

(216)  · 

feminismi

(109)
27.05.2025 03:27:30
#699757 [+6] Piilota Suosittele

Ei jumalauta nää pitäs viedä sinne kylään ja lyödä vetoa kauanko vääräuskoiset transut, homot ja lesbot selviäisivät hengissä. Idiootteja saatana!

27.05.2025 08:23:16
#699768 [+6] Piilota Suosittele

>>699757

Heitin yhdelle jannulle kivan kysymyksen, koska hän ei halua ampua ketään. Meni aivan sanattomaksi ja lopulta tuli lausunto, että tuossa vaiheessa on pakko toimia.

Kysyin, notta otetaan kuvitteellinen tilanne joka on tapahtunut useille mutta ei sinulle.

Asut noin 100 asukkaan kylässä. Asut perheinesi iso-isän mökissä, josta aika jo jättänyt. Iso-isä oli veteraani. Hänellä oli aina kivääri takan yläpuolella ja ammuksia on eteisen kaapissa. Sitten se tapahtuu, joukko varastelevia ryösteleviä sotilaita hyökkäävät kylääsi ja alkaa ampua asukkaita. Näet tämän ikkunasta. Samalla hetkellä eräs ryöstäjistä kääntyy sinun taloasi kohti.

Mitä teet? Suojeletko asukkaita, omaa väkeäsi vai annatko heidän lahdata kaikki?

27.05.2025 10:48:57
#699783 [+4] Piilota Suosittele

Lokakuun 7. ei tapahtunu mitään :D Ja muutenki palestiinalaiset ei oo koskaa tehny mitää pahaa. Varsinkaan hamas ei oo tehny mitää, tai jos on tehny niin sillä ei oo ainakaan mitään tekemistä palestiinan kanssa. Free free palestine! Vai mitä se yks jäbä sanokaa!

27.05.2025 12:11:00
#699787 [+6] Piilota Suosittele

Vai että palestiinan hiekkaneekerit on karkoittanu orjuuden? Saatana nuohan sen on tyylin aikanaan keksinyt.

27.05.2025 14:26:45
#699798 [+1] Piilota Suosittele

>>699768 Harva itseään netissä pafifistiksi kehuva antaa lähipiiriään teurastaa, jos
mitään keinoa sitä estää on olemassa.

Tosin ikävä tosiasia on kuitenkin se, että täysin pystymetsäläinen vailla mitään
kokemusta mistään tuliaseesta on tuossa tilanteessa se ensimmäinen kuolonuhri.

30.05.2025 11:48:32
#700330 [+-] Piilota Suosittele

Iiris Suomela työskentelee Teosto, Suomen Musiikintekijät, Suomen Säveltäjät ja Suomen Musiikkikustantajille eli kaipa maksut on kunnossa? Ei ollu kuulemma perikunta iloinen tästä versiosta kuten ei ollut Ukrainalaisestakaan.

[ 17 viestiä | ]