Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Patvinsuon hetkiä 3 Patvinsuon hetkiä 3
määtän ollia määtän ollia
neekeri ukko neekeri ukko
Voisi tulevana juhannuksena kuunnella last christmas Voisi tulevana juhannuksena kuunnella last christmas
Aurinkkoo :D Aurinkkoo :D
Linssilude Linssilude
kamelinvarvas kamelinvarvas
Pakistanic Pakistanic
Kyllä Kyllä
Halla-aho ja kootut selitykset 3 Halla-aho ja kootut selitykset 3
Lokit laksatiiveilla Lokit laksatiiveilla
Ufot kuvataan perunoilla Ufot kuvataan perunoilla
Demokratian viholliset Demokratian viholliset
uber uber
Demari Demari
hk sininen hk sininen
Patvinsuon hetkiä 1 Patvinsuon hetkiä 1
Börhe vähä meikannu Börhe vähä meikannu
Juhannussima Juhannussima
valupertinnussima valupertinnussima
Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan
mällit kurkkuun mällit kurkkuun
Panisin Panisin
 570 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.05.2025 00:12:21
[ + 2 - | ]

aivot

[80917] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [509x597] [] []
tiedosto.jpg

27.05.2025 19:31:45
#699847 [+-] Piilota Suosittele

Itse asiassa aiheesta tehdyt ihan oikeat tutkimukset kertovat että rasistiset ihmiset ovat tyhmempiä kuin "liberaalit" ihmiset.

Kurkkaa vaikka :
https://journalistsresource.org/economics/smart-people-racism-equality-prejudice/
https://www.psychologicalscience.org/news/were-only-human/is-racism-just-a-form-of-stupidity.html
https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2016/01/27/are-smarter-people-actually-less-racist/

28.05.2025 06:06:20
#699949 [+-] Piilota Suosittele

>>699847 tämä on totta ja eniten rasismia on kehitysmaissa, mutta siellä ennakkoluulot muukalaisia kohtaan ei ole ongelma vaan osa selviytymistä. riittää kun erehdyt tutkimaan tutkimustuloksia kansojen älykkyydestä.. ja muutenkin et kai ota meemejä näin tosissasi? ei kukaan ota..

28.05.2025 17:11:35
#699996 [+-] Piilota Suosittele

>>699949 Valitettavasti ottaako ihmiset meemit tosissaan vai ei on sivuseikka, tosiasiallisesti niillä voidaan ruokkia ja pitää yllä rasismia ja ennakkoluuloja, kuten varmasti itsekin tiedät.

28.05.2025 18:52:49
#700021 [+-] Piilota Suosittele

>>699996 hmm.. ensmmäinen pointtisi kumoaa osittain jälkimmäisen tai toisipäin, riippuu miten niitä arvotat. Henkilökohtaisesti nautin vitsestä jotka saavat ihmiset hermostumaan, varsinkin jos kyse ainoastaan syötettyjen sosiaalisten normien ravistelusta; erityisen hauska oli taannoin meemi "It's okay to be white" aivan kuin siinä olisi jotain väärää, mutta "oikein ajattelioille" se oli surinta myrkkyä.

[ 6 viestiä | ]