Napottajat :3 Napottajat :3
Nörtti-kooste Nörtti-kooste
Kuis roikkuu lenin setä? Kuis roikkuu lenin setä?
MacGyver vs. Tuksu MacGyver vs. Tuksu
Biokonstruktoi kasveja Biokonstruktoi kasveja
Venäläiset poliisit Venäläiset poliisit
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
Ny rillataan Ny rillataan
engineer engineer
kvaak kvaak
Kalassa Kalassa
Lappalainen aasin kesytys laulu Lappalainen aasin kesytys laulu
Eih Eih
tupla-rae tupla-rae
Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Hollywood Hollywood
Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille
dota on ikuinen dota on ikuinen
Man of culture Man of culture
pesulla <: pesulla <:
Samhain lähestyy Samhain lähestyy
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
Musiikkia matkalle Escobaariin Musiikkia matkalle Escobaariin
 648 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 12.05.2025 18:35:17
[ + 4 | ]

agṔLÖÖ

[80664] [905241209fd3c7a3.mp4] [0.31 MB] [720x1280] [5.32s] [] []

psyyke

(54)  · 

on söpö

 · 

kissa

(5207)
12.05.2025 23:56:22
#697424 [+1] Piilota Suosittele

>>697402
Tieks mitä? Mä en tajua niitä ihmisiä joilla menee 40min paskalla. Yks kaveri on semmonen, sen muija ihmetteli tätä sillä. Kyl mäki iltalehtee saatan lukee paskalla joo, mut ei siihen mene kuin 10min. Ehkä maanantaina krapulassa 15-20min mut se on eri asia :P

Sit jotkut ihmiset tekee suurin piirtein voileipiä evääks kun ne viettää siel tunnin.

En vittu ymmärrä, ei mulla edes runksimisessa mene niin kauaa

[ 6 viestiä | ]