Pikakassa - Maku Asia Pikakassa - Maku Asia
Ei saatana Ei saatana
Clap clap Clap clap
Ihqraxu tsykolortto Ihqraxu tsykolortto
elämäm stätsit elämäm stätsit
nignog jätski nignog jätski
Melkein ;-; Melkein ;-;
Fern kyseenalaistaa Fern kyseenalaistaa
Kiva kissa Kiva kissa
Ihana nainen Ihana nainen
Jekku Jekku
Tissit Tissit
punaniska punaniska
Tero ja Esa Pallokainen Tero ja Esa Pallokainen
Olet lapsi jos uskot näihin Olet lapsi jos uskot näihin
Osama bin lager Osama bin lager
Last defend Last defend
Työn orjat sorrosta nouskaa ♫ Työn orjat sorrosta nouskaa ♫
Intia Intia
Suuri fani! Suuri fani!
Munat, homot ja transut Munat, homot ja transut
Selaamassa intterwebsiä Selaamassa intterwebsiä
Homojärvi Homojärvi
Jeesaakko vähän, en älyä käyttää haalareita Jeesaakko vähän, en älyä käyttää haalareita
 513 näyttökertaa, 7 viestiä, 18.92 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 14:03:02
[ + 2 | ]

Lihaa

[79672] [tiedosto.mp4] [18.92 MB] [720x1280] [68.37s] [] []

liha

(79)  · 

lihamestari

30.03.2025 18:37:29
#689893 [+1] Piilota Suosittele

Kyllä minä oon katsonut youtubesta videoita miten metsäneläimiä nyljetään ja leikataan koska kiinnostaa. Ei varmaa ole sellaista tietoa jota jokainen tarvis nykypäivänä mut eipä siitä haittaa ole.

30.03.2025 18:42:13
#689895 [+-] Piilota Suosittele

>>689893 Aluksi se nylkyoperaatio voi olla melko epämiellyttävä
toimenpide, kun viellä lämmintä/nihkeää linnunraatoa tyhjää sisuskaluistaan.
Siihenkin tottuu muutaman jälkeen, mutta on se tietty suolistohaju
silti sellainen, jota en parfyyminä käyttäisi.

Yhtä kaurista ollu nylkemässä seuran mukana, eikä se ihmellinen operaatio
ollut, kun suolet oli saatu pois ja henkariin roikkumaan takajaloistaan,
että saadaan nahka pois.

30.03.2025 18:58:58
#689908 [+1] Piilota Suosittele

>>689895
Kala nyt ei ole sama asia, ne kylmiä muutenkin. Mut perkuu hommat on aina melko sotkusta kun kaloja tulee kourua pitkin ja pistele kurkun auki nii siinä on kyllä joka jätkä naamaa myöten veressä.
Perkauksessa sitten kun mädit, suolet ja kidukset irrotetaan nii se on jo suhteellisen siistiä hommaa.

30.03.2025 21:03:14
#689956 [+1] Piilota Suosittele

>>689908
Siitä on taas aikaa, mutta mäti on aina arvokasta ja menee helposti hukkaan. Ahvenen tai/vai hauen pannullapaistettu mäti 😋 Äiti-mummo tekee sitä toisinaan, jouluna kallis lohenmäti ei yllä siihen.

30.03.2025 21:43:56
#689973 [+1] Piilota Suosittele

>>689908 Lintua avatessa tahtoo sitä sotkua tulla niistä höyhenistä, joita
menee ihan jokaiseen ilmansuuntaan yhden untuvatyynyn verran.

Rintapalan jos ottaa kokonaisena, niin riittää kun nylkee rintahöyhenet riittävän
isolta alalta käsipelin. Siivet levälleen vähän kiristäväksi kenkien alle, että
potilas pysyy asennossa ja sitten aloittaa toimenpiteen.
Puukolla sitten kaappi auki ja erottaa rintalastan muusta linnusta.

[ 7 viestiä | ]