Fedoraliberaali Fedoraliberaali
Hieno kuva, Hermanni. Hieno kuva, Hermanni.
En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti
String-Emil restauroi köökkiä String-Emil restauroi köökkiä
Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta
Kieli korvattu teslalla Kieli korvattu teslalla
Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu
Solmu Solmu
Opus Opus
pari homoa pari homoa
"Mitä sun repussa on?" "Tiiliä." "Mitä sun repussa on?" "Tiiliä."
Varmaan hyvää Varmaan hyvää
Sorsaa vituttaa Sorsaa vituttaa
Päivän palapeli Päivän palapeli
Ystävänpäivän viisu Ystävänpäivän viisu
Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä
NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia
säästöä säästöä
Hyllynlyllyä Hyllynlyllyä
Pamputin Pamputin
Attack on Mursu Attack on Mursu
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Hyvät ajat Hyvät ajat
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
 829 näyttökertaa, 11 viestiä, 5.53 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 23:08:25
[ + 4 - | ]

Angela

[49218] [VID-20201104-WA0023.mp4] [5.53 MB] [544x960] [] []

hame

(22)  · 

manne

(192)  · 

varas

(150)  · 

mustalainen

(155)
05.11.2020 20:17:18
#406649 [+-] Piilota Suosittele

>>406430
Tuo heidän pukeutumisjuttu heittää vähän perskeikkaa. Luulevatko he saavansa tavallisilta suomalaisilta enemmän kunnioitusta jos pukeutuvat noin, vai onko se heidän heimomaalaus.

Itse lähinnä varon ja en todellakaan kunnioita jos näen mannen kansallispuvussa. En tiedä näkevätkö he itsensä muita parempina pukeutuessaan siten... 🤔

[ 11 viestiä | ]