Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Hide n seek Hide n seek
Äiti Isänmaa kutsuu! Äiti Isänmaa kutsuu!
Syksyn alku Syksyn alku
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
loputtomasti ruokaa loputtomasti ruokaa
Kukkuu :3 Kukkuu :3
animu animu
Onnellinen perhe Onnellinen perhe
John Wick Club Scene John Wick Club Scene
animu animu
Iida Blacked Iida Blacked
Kommunalka 3 Kommunalka 3
Kateellinen naapuri Kateellinen naapuri
Säätiedotus Säätiedotus
1 girl 1 cup 1 girl 1 cup
gif2 gif2
raivo kulli raivo kulli
hyvää musaaa teilkle homoille hyvää musaaa teilkle homoille
Hep Hep
sale sale
Sähkölasku Sähkölasku
Toinen pietarilainen kommunalka Toinen pietarilainen kommunalka
Huutista Huutista
 478 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 03:20:16
[ + 0 | ]

loikka

[79652] [1c7f2d7d690f3f9d.mp4] [1.01 MB] [640x360] [8.07s] [] []

auto

(729)  · 

hyppyri

(7)
30.03.2025 21:13:46
#689962 [+1] Piilota Suosittele

>>689892
Se johti 160km/h nopeudesta naapurin aidan yli pihaan, mutta pysähtyi jostain ihmeen syystä jähes välittömästi aidan jälkeen. Turvatyynytkään ei lauennu, mutta ei se auto mitään sanonu sen jälkeen.

30.03.2025 21:48:56
#689974 [+2] Piilota Suosittele

>>689962 Kokkolassa aamusella luokkakaveria hakiessa joku bemari päätti roikkua
kirjaimellisesti puskurissa kiinni. 40 alue ja 70kmh oli itsellä lasissa
kun tiesin, että tuon pienen mutkan jälkeen tulee korotettu suojatie.
Volkkarilla siitä menin vauhdilla ylitse, mutta siinäkohtaa kun
vähän tömähti niin takana kirskui jarru ja melkoinen rytinä.

Ei riittänyt bemmissä maavara tuolla vauhdilla. Veti tiensivuun josta
näki heti että maski oli kadonnut auton alle ja, että öljyvana rupesi valumaan keskelle tietä.
Avasin ikkunan ja nostin peukaloa onnistuneen suorituksen merkiksi ja jatkoin matkaa.

01.04.2025 15:58:15
#690343 [+-] Piilota Suosittele

Tuota harrastettiin nuorempana ku ensimääiset hidastetöyssyt alko ilmestyyn.
Ekan kerran ajoin sellaseen ku oli vedetty uusa asfaltti ja siihen tehty hauskuuksia. Sattu vaan olemaan pimeä syysyö enkä niistä tienny. Oli ylläri ku kaasu pohjassa sellaseen kiskas.Ja ne oli enne vähän korkeampia ku nykyään.

[ 8 viestiä | ]