uralin taa uralin taa
siis kuka varasti auton :D siis kuka varasti auton :D
Esko päättää muuttaa elämänsä Esko päättää muuttaa elämänsä
Binks Binks
Luolastolainen luonnossa Luolastolainen luonnossa
jesus christ how ebin :D jesus christ how ebin :D
Isi ja poika hississä Isi ja poika hississä
Turpaan vaan Turpaan vaan
Magical Negro Magical Negro
Splot Splot
logoja logoja
Kondomikysely Kondomikysely
runkku-iida runkku-iida
Saat vitosen jos uskallat :^) Saat vitosen jos uskallat :^)
HERÄTKÄÄ♂HOMONTAIN♂HERRANI HERÄTKÄÄ♂HOMONTAIN♂HERRANI
Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo
Japanilainen bussilakko Japanilainen bussilakko
Otsikko Otsikko
Saimaa säästää kurkkua Saimaa säästää kurkkua
Räps Räps
Korvakorut Korvakorut
natsy huolet natsy huolet
Kannattaa siis ajaa pentalla Kannattaa siis ajaa pentalla
Profiilikuvia. Profiilikuvia.
 478 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 30.03.2025 03:20:16
[ + 0 | ]

loikka

[79652] [1c7f2d7d690f3f9d.mp4] [1.01 MB] [640x360] [8.07s] [] []

auto

(729)  · 

hyppyri

(7)
30.03.2025 21:13:46
#689962 [+1] Piilota Suosittele

>>689892
Se johti 160km/h nopeudesta naapurin aidan yli pihaan, mutta pysähtyi jostain ihmeen syystä jähes välittömästi aidan jälkeen. Turvatyynytkään ei lauennu, mutta ei se auto mitään sanonu sen jälkeen.

30.03.2025 21:48:56
#689974 [+2] Piilota Suosittele

>>689962 Kokkolassa aamusella luokkakaveria hakiessa joku bemari päätti roikkua
kirjaimellisesti puskurissa kiinni. 40 alue ja 70kmh oli itsellä lasissa
kun tiesin, että tuon pienen mutkan jälkeen tulee korotettu suojatie.
Volkkarilla siitä menin vauhdilla ylitse, mutta siinäkohtaa kun
vähän tömähti niin takana kirskui jarru ja melkoinen rytinä.

Ei riittänyt bemmissä maavara tuolla vauhdilla. Veti tiensivuun josta
näki heti että maski oli kadonnut auton alle ja, että öljyvana rupesi valumaan keskelle tietä.
Avasin ikkunan ja nostin peukaloa onnistuneen suorituksen merkiksi ja jatkoin matkaa.

01.04.2025 15:58:15
#690343 [+-] Piilota Suosittele

Tuota harrastettiin nuorempana ku ensimääiset hidastetöyssyt alko ilmestyyn.
Ekan kerran ajoin sellaseen ku oli vedetty uusa asfaltti ja siihen tehty hauskuuksia. Sattu vaan olemaan pimeä syysyö enkä niistä tienny. Oli ylläri ku kaasu pohjassa sellaseen kiskas.Ja ne oli enne vähän korkeampia ku nykyään.

[ 8 viestiä | ]