Shish kebab Shish kebab
nyt on ollu isot nyt on ollu isot
Kela kuulustelee keimoa 20€ tilisiirrosta Kela kuulustelee keimoa 20€ tilisiirrosta
ruokaa ruokaa
marika fingerroos maalaa marika fingerroos maalaa
hoitsu hoitsu
Yö mätöt Yö mätöt
stihl stihl
Tissit Tissit
Itämeren pussaajat Itämeren pussaajat
Ulkoilemassa Ulkoilemassa
King Crimson - Epitah King Crimson - Epitah
Strapon-mainos ajan hermoilla Strapon-mainos ajan hermoilla
leivotaan pizzaa ja taistellaan leivotaan pizzaa ja taistellaan
miina ja mamu angolassa miina ja mamu angolassa
Onko tämä sitä lankuttamista? Onko tämä sitä lankuttamista?
Trumpin sanat selvennettynä Trumpin sanat selvennettynä
Mitä 1900-luvun fasistit edellä, sitä 2000-luvun fasistit peräss Mitä 1900-luvun fasistit edellä, sitä 2000-luvun fasistit peräss
Soy is not feminizing 💅🏼 Soy is not feminizing 💅🏼
Menoa ja meininkiä Menoa ja meininkiä
Kisuli Kisuli
vihreiden coopperi testi vihreiden coopperi testi
eiiii eiiii
Homottaa Homottaa
 536 näyttökertaa, 7 viestiä, 23.59 MB, 1 tiedosto, 12.03.2025 22:52:05
[ + 2 - | ]

unelma helsingissä

[79006] [kaupunkien_unelma.png] [23.59 MB] [3024x4032] [] []
kaupunkien_unelma.png

helsinki

(83)  · 

kaupunki

(31)  · 

käymälä

 · 

nisti

(98)  · 

elämänkoulu

(38)  · 

sdp

(558)  · 

jauhojengi

(66)
13.03.2025 02:49:47
#686179 [+1] Piilota Suosittele

Ei mitään järkeä. Tuoltaku heräät sen 4 tunnin päästä, niin pitää jo saada uus satsi. Kuinka pahan rikoksen tekevät että saavat sen?

Kannatan silti käyttöhuoneita koska siellä noi voi tappaa toisensa veloista ja "veloista", sekä kuolla kunniakkaasti yhdessä, ei julkisissa vessoissa.

Viitti edes koskea niihin käydäkseni kusella ku ties mitä puukkoa ja piikkiä on vastassa 😤

13.03.2025 03:16:53
#686211 [+-] Piilota Suosittele

Eikös noihin voisi integroida automaagisen zyklonisuihkun jälkipoltolla seuraavien käyttäjien hygieeniaa ajatellen?

14.03.2025 06:00:05
#686496 [+2] Piilota Suosittele

>>686453
Lattialla nukkuvasta pedrosta en osaa sanoa mitään, voi olla jo keskitason sekakäyttäjä.

Mutta kummankin kenkien kunnosta voi päätellä että jätkät laahustaa jonkin verran katuja ja yleensä noilla meriiteillä tarkoittaa ettei jätkät ole aktiivi liikkujia omasta tahdostaan.

[ 7 viestiä | ]