Olet mitä syöt Olet mitä syöt
Milf Milf
Maanantai Maanantai
Dr. Phil ja viisaat sanat Dr. Phil ja viisaat sanat
Kuumotus by Risto Mäki-Petäys Kuumotus by Risto Mäki-Petäys
Riimit Riimit
Swamp of Evangelion Swamp of Evangelion
Huomaatko eron? Huomaatko eron?
Janne unohti syömisen Janne unohti syömisen
Muumien Mörkö ilman kaapua Muumien Mörkö ilman kaapua
We need to get higher We need to get higher
ei välttämättä ei välttämättä
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Jeg Faller Jeg Faller
sauli niinistö pisteli paljaalla sauli niinistö pisteli paljaalla
inva miehet inva miehet
aputus suru aputus suru
Hyvästit ;_; Hyvästit ;_;
Martta maistaa eskimoa Martta maistaa eskimoa
Feels ;__; Feels ;__;
homottaa homottaa
Anime acids Anime acids
Siveänä pysyminen seurusteluaika Siveänä pysyminen seurusteluaika
Näytin pihvini, vastaa mulle Näytin pihvini, vastaa mulle
 618 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 24.02.2025 20:33:55
[ + 2 | ]

Tärkeä ohje!

[78422] [0.jpg] [0.23 MB] [1200x1200] [] []
0.jpg

elon musk

(40)  · 

tesla

(33)
24.02.2025 22:10:43
#682645 [+5] Piilota Suosittele

Luotan vanhempaan neuvoon, eli: Pidä korttipakka aina taskussa, jos huomaat eksyneesi metsään, ala pelaamaan pasianssia, ei mene kauaakaan kun takaasi kuuluu "Toi hertta ysi menee risti kympin päälle".

24.02.2025 22:47:06
#682664 [+2] Piilota Suosittele

Muski on kumma ukko, ennen ku se osti twitterin se oli viher-vassareille vapahtaja. nykyään hitler.. minusta se on ollu pelle jo silloin kun esitteli ekan teslan.. siinä ei ollu mitään innovatiivista tai mullistavaa, mutta sakki oli ihan housut märkinä.. kaikki maailman hyper loopit oli lähinnä idiotismia.. mutta kaikki oli innoissaa.. jopa suomeenkin ois haluttu hyperloop testi alue/rata.. onneksi siitä aivopierusta ei oo kuulnut mitään.. nykyään musk on mielenkiintonen pelle, kun se saa vassarit sekoamaan. >:)

25.02.2025 05:34:50
#682729 [+2] Piilota Suosittele

Sanoo vaan kovaan ääneen et haluaa munaa, sieltä tulee mieheksi naamioitu karhu ja.. no kannattaa juosta toiseen suuntaan, se on norski erämökiltä.

[ 4 viestiä | ]