Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Saturday Night Beaver Saturday Night Beaver
Loppui se vittuilu Loppui se vittuilu
Pyöräilyviikonloppu Minskissä Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Kids In The Hall - Communism Kids In The Hall - Communism
eka ja toka eka ja toka
Kuka on hän? Kuka on hän?
hengaamista hengaamista
Kurre tykkää Kurre tykkää
The Sexual Learnings of America for Make Benefit Beautiful... The Sexual Learnings of America for Make Benefit Beautiful...
Taisteluun boo Taisteluun boo
laudalta löyty, postaan nyyminä laudalta löyty, postaan nyyminä
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Time Square Time Square
Tasapaino jäbä Tasapaino jäbä
Mutta minä en ole normaali mies Mutta minä en ole normaali mies
Eläinkuvia Eläinkuvia
Bileet Bileet
Vihreäsilmäinen kaunotar Vihreäsilmäinen kaunotar
Sytytys tuluksella Sytytys tuluksella
Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta
Minun ヽ(^‥^=ゞ) Minun ヽ(^‥^=ゞ)
Smoking hot pussy Smoking hot pussy
Katkolle Katkolle
 922 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:24:24
[ + 4 | ]

Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä

[24514] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [2048x1152] [] []
tiedosto.jpg

kuha

 · 

riisi

(21)  · 

porkkana

(27)  · 

sieni

(42)  · 

sriracha

 · 

kotiruoka

17.02.2019 00:25:38
#160458 [+-] Piilota Suosittele

Juuh, elikkäs. Paistettua kuhaa (pippuri ja suola), riisiä (suola ja sahrami), porkkanaa, kuivattua suppilovahveroa ja sriracha rönsyilyt.

17.02.2019 01:59:29
#160492 [+-] Piilota Suosittele

>>160471

Ei osaa on eri asia. Liity kanaville niin onnistuu postaaminenkin niihin. Voi samalla myös liittyä niille kanaville mitkä aikoo piilottaa niin voi nakella niihin sopivat kanavoimattomat matskut. Huvi ja hyöty yhdistyy.

Eihän täältä kai juuri kukaan "just sitä yhtä kuvaa" haeskelekkaan monesti, mutta kun hakee niin on se perkeleen kiva että se löytyy.

17.02.2019 16:57:20
#160682 [+-] Piilota Suosittele

>>160500
Ehkä, jos poistaa riisin, porkkanan, ja ennenkaikkea ketsupin. Perunaa kylkiäisiks vaan, ja nokare voita.

Toivottavasti et tukehdu pikkuruotoihin. Ei niihin kyllä varsinaisesti tukehdu, ja kertaakaan ei oo jääny kurkkuun, mutta se on paljon parempaa se ruodoton puoli, tai se toinen puoli ruodottomana.

17.02.2019 17:15:55
#160697 [+-] Piilota Suosittele

>>160683 eikä niiden kuulukaan mennä. käyttäjien pitää äänestää tagiehdotuksia (alleviivattuja) niitä klikkaamalla että niistä tulee valideja

17.02.2019 17:38:04
#160714 [+-] Piilota Suosittele

>>160703 jos se on niinkun nappulassa, niin 3-5 eri ääntä. modet toki pidättää oikeuden yhen klikkauksen hyväksyntään, ehdotusten tai valmiiden tagien poisteluun tai omien lisäilemisiin. sillähän se bassokettukin sai aikanaan eniten tagiehdotuksia -mainintoja, kun moderoottorina vain lisäili menemään

[ 15 viestiä | ]