MS Excel, the life saver MS Excel, the life saver
Kauniit ihmiset Kauniit ihmiset
Kapitalismia, Raiden! Et ymmärtäisi vaikka selittäisin Kapitalismia, Raiden! Et ymmärtäisi vaikka selittäisin
sanna vahingossa koko moskovan.. sanna vahingossa koko moskovan..
mökkeilijän vika mökkeilijän vika
Ruotsi perässä Ruotsi perässä
Tarpeeton Tarpeeton
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Kauppaopiston naiset sekoittaa pään? Kauppaopiston naiset sekoittaa pään?
Sote Sote
Tilastoja Tilastoja
white robot white robot
small differences small differences
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
stop sex with monkeys stop sex with monkeys
Hui! Hui!
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Dat ass Dat ass
Vihreät ideoi. Vihreät ideoi.
Olga cabaeva Olga cabaeva
Kaalemato Kaalemato
bettina gräsbeck bettina gräsbeck
Tampere Tampere
feministit feministit
 528 näyttökertaa, 1 viesti, 1.93 MB, 1 tiedosto, 07.02.2025 18:24:00
[ + 3 | ]

tarkka osuma

[77828] [tarkka_osuma.gif] [1.93 MB] [300x212] [] []
tarkka_osuma.gif

m203

 · 

kranaatinheitin

 · 

etäisyys

 · 

räjähdys

(60)
12.06.2026 13:15:34 | 13:22:32
#757561 [+-] Piilota Suosittele

@kessu sanos millä naatilla toi ampuu ? Tuo on huomattama viive mikä tulee alku- ja jälkiräjähdyksen välissä. Mä oletan että toi on kaasu/kaasuuntunut säiliö, esimerkiksi bensasäiliö tyhjänä jättää aina muutaman ämpärillisen bensaa pohjalle joka haihtuu kaasuksi ilmaan. Liekkien perusteella veikkaisin jotain tällästä, mutta olettaisin että viive primääri ja sekundaariräjähdyksen välillä pistää miettimään

Naatti osuu kylkeen, mutta suurempi räjähdys vaikuttaa tulevan säiliön sisältä. Ellei tuolla ollut jo joku pioneeri käyny laittamassa stydympää dynyä ja nää jätkät vaan pelleilee tai halus tehä tarkotuksella videon missä kameran taustalla pioneeri painaa kytkimestä

Kuvien perusteella 80- 90-luvun keissejä mitä noita oli Irak, Afghanistan jne jossa jenkit toki käytti laajasti M203:sta (käytttää edelleen?) jolloin noille jaettiin pääasiassa HE sekä savunaatteja. Käsittääkseni WP:tä eli fosforiakin käytettiin paljon muuallakin kuin vietnamissa, myös moderneimmissa operaatio hiekkaneekereissä. Sit oli se APSD-HDDVD kranaatti jonka nimeä en muista kun se oli joku 7 kirjaimen yhdistelmä. Jokin "Armor Piercing Sabot Dual Purpose" jne merkitykset niillä oli. Muistais vaa mikä vittu se oli. AP se alko ja sit oli useampi kirjain perässä

[ 1 viestiä | ]