on vähän liukasta :3 on vähän liukasta :3
äkänen tietokone äkänen tietokone
Kissa levitoi :3 Kissa levitoi :3
Vihaamme snapchat Vihaamme snapchat
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
miten laittaa oikea oppisesti roskapussi roskikseen miten laittaa oikea oppisesti roskapussi roskikseen
Poliisin elämää Poliisin elämää
Kattilauma Kattilauma
Tyllerö soittelee,,, Tyllerö soittelee,,,
Pakotettu perspektiivi Pakotettu perspektiivi
kauko-ohjaus :3 kauko-ohjaus :3
Eksistentialinen kriisi Eksistentialinen kriisi
naiset... naiset...
c h o m p c h o m p
Chileläiset poliisipupperit Chileläiset poliisipupperit
Cat Camaro Cat Camaro
melkein pääsi melkein pääsi
Pride juhlaa hotellissa Pride juhlaa hotellissa
ratsastaja ratsastaja
tältä ajatukset näyttää tältä ajatukset näyttää
Ylioppilasjuhlat. u coming? Ylioppilasjuhlat. u coming?
harjoittelee vain miten tappaa harjoittelee vain miten tappaa
Michael Müller - Panzer Division Wiking Michael Müller - Panzer Division Wiking
päivää päivää
 1 002 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.04.2019 23:54:12
[ + 8 - | ]

Sauna ois lämmin

[27133] [0.jpg] [0.04 MB] [549x640] [] []
0.jpg

sauna

(86)  · 

kalja

(270)
02.04.2019 00:55:48
#180675 [+-] Piilota Suosittele

>>180670
Itel on siinä 100 astee paikkeilla se maksimi. Muuten ei kauaa pysty olee ja mielummin saunon jossain 80-90 paikkeilla vähän pidempää.

02.04.2019 01:26:44
#180678 [+-] Piilota Suosittele

>>180673
Mukku sie et juo kalajaa, sie juoppi vaan sitä homo-siideriä?

>>180675
Aika sama istuin. 120C:ssä otetaan vaan miehestä mittaa. Katotaan kuka jää sinne viimeseks, mut ei se mikää rauhotteluhetki sit ole kun joku päättää heittää kännissä kiukaalle kaljaa tai toinen urpo suihkuttaa vettä siihen. Kännissä saatana :D

02.04.2019 03:05:28
#180689 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla savusauna. Tai no nyt ainakin on, mutta sen lämmityksen kanssa ei kannata hötkyillä ja montaa kaliaa ei kyllä kärsi ottaa lämmittäessä.

02.04.2019 10:30:10
#180728 [+-] Piilota Suosittele

>>180688
Kuulostaa hyvältä, ja valmis 20 minuutissa jos osaa, eikä tarvi ku yhen pesällisen puita. Lämpöä saa lisää vedellä. Koska mä väitin jotta normi perinteinen puusauna ois paskanen höyrysauna?

>>180689
On se savusaunakin ollut, kun kerran jäi yläluukku avaamatta :D

Kaliat juodaan jäähyttelytauoilla tai lumisangosta saunan puolella. Noi purkkioluset kun lämpee niin herkästi.

Hyvää saunaa :)

[ 15 viestiä | ]