alien alien
ranet ja hanpari :D ranet ja hanpari :D
Vedätkö liipaisimesta? Vedätkö liipaisimesta?
Ihana rakas ruokittu Ihana rakas ruokittu
etätöis etätöis
mitäs täällä hommaillaan mitäs täällä hommaillaan
Robo imuri Robo imuri
Ykäsonni Ykäsonni
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
herätit >:3 herätit >:3
Ei vituta Ei vituta
Tarkistettu'd Tarkistettu'd
Homoja kaikki Homoja kaikki
tojotasodat tojotasodat
Maanantai fiilikset Maanantai fiilikset
RthR - Neon Jungle RthR - Neon Jungle
jano on kova jano on kova
Aivopierupaja Aivopierupaja
herrasmies herrasmies
Kissan seikkailut Kissan seikkailut
lääh puuh lääh puuh
Rotta pakenee Rotta pakenee
Rauhan uskonto Rauhan uskonto
Homojen kokemuksia Homojen kokemuksia
 669 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.3 MB, 3 tiedostoa, 21.12.2024 03:34:30
[ + 4 - | ]

Eroavaisuus, kissa ja sekopää

[76061] [tiedosto_1.jpg] [0.21 MB] [1600x1600] [] []
tiedosto_1.jpg
[76060] [tiedosto_2.mp4] [0.77 MB] [720x1280] [5.23s] [] []
[76059] [tiedosto_3.png] [0.33 MB] [1080x819] [] []
tiedosto_3.png

politiikka

(102)  · 

kissa

(5203)  · 

pöllö

(32)  · 

hullu

(114)  · 

twitter

(175)
21.12.2024 14:08:05
#668037 [+-] Piilota Suosittele

Olen miettinyt, että onko nykyiset aselait oikeastaan ryssän hybridivaikuttamista jolla on saatu kansalaisilta käsiaseet ja muut vastaavat pois. Harrastaneisuuden näyttö on aika haastavaa ja aikaa vievää hommaa, mutta siitä, ettei aseita saisi enää ollenkaan olisi noussut isompi haloo.

21.12.2024 18:41:32
#668116 [+-] Piilota Suosittele

Mitä niillä yöpäivystyksillä tekee? Normaali kansalainen nukkuu öisin, eikä kekkuloi rasittamassa terveydenhuoltoa. Sitä paitsi jos päivystyksen olisi tarkoitus toimia öisin, sitä kutsuttaisiin yövystämiseksi.

21.12.2024 20:45:38
#668157 [+-] Piilota Suosittele

>>668037 Sillon pariisin terroristi iskun jälkeen ei tainnu mennä viikkoakaan,
kun oli paperit pöydällä, missä esitettiin kaikkien puoliautomaattisten aseiden
kieltoa. Eli se oli ollut jo olemassa ja tuotiin julki ihanan tekosyyn varjolla.

Ei mennyt onneksi läpi sellaisenaan, mutta tuo todisteluhomma ja
ns. ervalippaat ovat perua siitä, että yrittivät kuitenkin jo kertaalleen.

Hankkeet lyijykiellolle ovat ihan samaa perua, kun edellinen yritys
ei tuottanut toivottua tulosta, joten vaihdetaan taktiikkaa
epäsuoremmaksi, niin se ei ole niin avointa aseiden kieltoa.

Haitta harrastukselle ja metsästykselle on kuitenkin hyvin
ilmeinen. Siinämielessä venäjän tilanne onneksi laittoi projektia
jäihin. Kukaan ei muuten kuin huonolla vitsillä enää pääse väittämään,
että meillä ei olisi turvallisuusuhkaa venäjän suunnasta.

Ja riittävä tuotanto patruunoille ei onnistu vain valtionpuolesta ilman
olemassa olevaa siviilituotantoa.

Saa väittää foliohattuiluksi, mutta yllättyisin enemmän, jos noiden
hankkeiden rahotteista ei etsimällä löydy mitään viittausta
venäjään.

22.12.2024 11:43:35
#668390 [+-] Piilota Suosittele

>>668157
Allekirjoitan väitteesi pääosin. Muilta osin ei ole parempaakaan tietoa.

Mutta se että nyt annetaan rahaa ampumaradoille ei paljoa lohduta jos esimerkiksi ensimmäistä käsiasetta saa hakea aina vähintään kaksi kertaa. Kuiten yksi hakemus maksaa sen 113€ ja ens vuonna enempi. Ei noita huvikseen haeta.

En toki myöskään kannata ameriikan mallia jossa kaikki saa mitä haluaa heti kun haluaa. Mutta nykyinen käytäntö tekee harrastuksen aloittamisen erittäin vaikeaksi ja harrastamisen esimerkiksi patruunoiden omistamisen osalta mahdottomaksi.

[ 4 viestiä | ]