Ismo leikola - Kylpyhuone Ismo leikola - Kylpyhuone
Hussein Hussein
Häät Rhodoksella Häät Rhodoksella
Half-Life-tiedemieskissa Half-Life-tiedemieskissa
Košer asmr Košer asmr
Ihmisten määrä tuplattu, kaikki sujui odotettua börheämmin :3 Ihmisten määrä tuplattu, kaikki sujui odotettua börheämmin :3
Suklaatippakeksi Suklaatippakeksi
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
that motherfucker that motherfucker
Korppi on oikeus! Korppi on oikeus!
Hypotermia Hypotermia
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Gretan laivamatka alkoi jo Gretan laivamatka alkoi jo
insinööriyttä insinööriyttä
Moikka teille kaikille Moikka teille kaikille
Katoppa kummaa! Katoppa kummaa!
Hetki ennen kuolemaa Hetki ennen kuolemaa
Tissit Tissit
cat of the darkness cat of the darkness
Narttu ei kyllä sais vetää... Narttu ei kyllä sais vetää...
porno tosielämässä porno tosielämässä
Pölli pallit Pölli pallit
evästä evästä
Identiteettivarkaus ei ole vitsi >:3 Identiteettivarkaus ei ole vitsi >:3
 464 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.41 MB, 1 tiedosto, 18.12.2024 12:23:09
[ + 0 | ]

Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä

[75919] [1000016253.jpg] [2.41 MB] [4064x1832] [] []
1000016253.jpg

logitech

18.12.2024 12:25:11
#667270 [+-] Piilota Suosittele

35e makso, korvasin näillä edelliset halpis 2.0 kaiuttimet koska huonojen komponenttejen takia rupesi inisemään noin 1vuosi sitten

[ 6 viestiä | ]