Huomiokoira Huomiokoira
Johnny Rebel - Quit your bitchin` nigger Johnny Rebel - Quit your bitchin` nigger
nautintoa nautintoa
Jordi Jordi
cuddlepuddle :3 cuddlepuddle :3
Hihi. t. Jussi Hihi. t. Jussi
2020 vaalit 2020 vaalit
timothyn vastaus timothyn vastaus
Nunna Nunna
Ihana nainen Ihana nainen
Kiusallista Kiusallista
The Mantors - Date Rape Party The Mantors - Date Rape Party
Oulun siunaus Oulun siunaus
Totuus löytyy kaurapuurosta Totuus löytyy kaurapuurosta
Vettähän siinä vain oli Vettähän siinä vain oli
Viinatilaus hinta Viinatilaus hinta
Angela Angela
I have returned I have returned
Tommosia mulla on Tommosia mulla on
Juhla Mokkaa Juhla Mokkaa
Oulun valtuuston menoa Oulun valtuuston menoa
Google Doodle - Full Game (Halloween) Google Doodle - Full Game (Halloween)
Mestarietsivä Nikke Knatterton nautiskelee Mestarietsivä Nikke Knatterton nautiskelee
"Feed me." >:3 "Feed me." >:3
 662 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 14:37:32
[ + 6 | ]

Älykkyysosamäärän lasku

[75614] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [700x684] [] []
tiedosto.jpg

neekeri

(1399)  · 

valkoinen

(53)  · 

apina

(178)  · 

maitosuklaa

 · 

mamu

(210)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

maahantunkeutuja

(29)  · 

kelarotta

(93)  · 

sharia

(47)  · 

suvakit

(200)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

de gröna

(124)  · 

vihreät

(423)  · 

aakkoslauma

(118)  · 

lghdtv

(114)  · 

pride

(80)  · 

homosaatio

(60)  · 

toimeentulotuki

(65)
11.12.2024 19:14:17
#665425 [+3] Piilota Suosittele

Taitaa olla sinimustat suomessa viimeinen taho jotka yrittää tätä demokaattisin keinon vastustaa. persut taitaa olla jo vähän luovuttaneet. harmi juttu, sais olla joka puolueen asiana.. joskus viimevuosi tuhannella oli. kun eila kännö oli virassa ei ollut ongelmia.

11.12.2024 20:12:12 | 20:12:37
#665444 [+2] Piilota Suosittele

>>665425
Niiden kannatus on ~9% ja laskee, kukaan ei ole tyytyväinen hallitukseen koska eivät ymmärrä mitä niiden on pakko tehdä.

Se vähän sattuu myös verenimijöitä joka on oikein, mutta tuntuu, että ihan työssäkäyvätkään eivät ymmärrä.

Meillä on seuraavaksi vassarit vallassa 😭

[ 7 viestiä | ]