Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Isäntä ja orja Isäntä ja orja
neekerit vittuun kaikkialta neekerit vittuun kaikkialta
Snif! Snif!
Poliittinen sarjakuva Poliittinen sarjakuva
Niin hyvää ideaa Niin hyvää ideaa
ace of spades ace of spades
How dare you! How dare you!
Niin hyvää puuta se on Niin hyvää puuta se on
Boxes Boxes
Piirretyt ajan hermolla Piirretyt ajan hermolla
Kova muija Kova muija
finland yes finland yes
Hans Potter and the Wizard of The Waffen SS Hans Potter and the Wizard of The Waffen SS
Arhis on kingi! Arhis on kingi!
Verot Verot
Rokotuspakkoa ei saa olla Rokotuspakkoa ei saa olla
lähti maailmalle lähti maailmalle
Siri Siri
Jumankekka vs. Tyhmäantero Jumankekka vs. Tyhmäantero
vaimomatskua vaimomatskua
Jos metsään haluat mennä nyt Jos metsään haluat mennä nyt
katti ja teppo katti ja teppo
Lähdetkö kirkkoon? Lähdetkö kirkkoon?
 656 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 04.12.2024 17:53:20
[ + 2 - | ]

Kohta on taas joulu

[75421] [JORMULINDER420SMOKESWEEDS.mp4] [0.8 MB] [720x720] [10.48s] [] []

rasismi

(147)  · 

stranger things

04.12.2024 18:35:20
#664086 [+2] Piilota Suosittele

Farkkumuoti oli yksi järkevimmistä muoti-ilmiöistä jota muistan. Farkut on oikeasti kestävää kamaa, eikä varsinkaan ysärillä haitannut että oli reikiä siellä täällä. Päinvastoin, jotkut osti ihan uuden levikset ja heti puukotti polvista ne auki. Harvat housut muuten kestää sitä rääkkäystä, plöökleederin (mukamas) työhousut kun saa yhden repeemän niin sit mennään ja rits rats oho onkin haaroista kokonaan revenny auki.

04.12.2024 19:41:04
#664106 [+-] Piilota Suosittele

>>664086 Muistan kyllä yhet rassausfarkut itsellä.
Ei varsinaista käryä, että mistä ne oikein olivat peräisin, koska
olivat jo valmiiksi elämää nähneet. Mahdollista, että mummolasta jotku
tuttavien vanhat.

No monta kesää niillä silti mentiin ja kontattiin autotallin lattialla
ja kaikkea mitä housut jalassa voi tehdä.

Kyllä nekin rupesivat sitten antautumaan polvista ekana, että
ei enää paikkaamallakaan pysyny kangas kasassa.

Tein shortsit jolla ostettiin viellä vuosi käyttöaikaa, kunnes
taisi äiti hävittää, kun olivat maalissa,bensassa öljyssä ja ties missä...

[ 4 viestiä | ]