300 apua 300 apua
Antakaa mulle lovee Antakaa mulle lovee
Raju pillu Raju pillu
Blade ei tykkää opiskella Blade ei tykkää opiskella
Hyvää pizzaa Hyvää pizzaa
Rauhan uskonto Rauhan uskonto
Mitäs täällä tapahtuu Mitäs täällä tapahtuu
Kuorrutetut munkit Kuorrutetut munkit
Where the hood at Where the hood at
Pariisi Pariisi
Elmeri saatana Elmeri saatana
Uusi ystävä Uusi ystävä
Onneks oli ees kaljaa Onneks oli ees kaljaa
Paistoi pihvin Paistoi pihvin
Vauvasuu anthem Vauvasuu anthem
Kieltolaki on vieläkin voimissaan Kieltolaki on vieläkin voimissaan
Saippuakupla pakkasessa Saippuakupla pakkasessa
Muumeja Muumeja
Nakuankka kaupungilla 2 Nakuankka kaupungilla 2
Hiirulainen 2 Hiirulainen 2
Teiden kusipää Teiden kusipää
Munkit Munkit
Brünnhilde Brünnhilde
Greta Thunberg Greta Thunberg
 815 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 23.11.2024 20:11:53
[ + 3 - | ]

vassarien aivotuksia

[75056] [vassarien_aivotuksia.png] [0.74 MB] [720x603] [] []
vassarien_aivotuksia.png

vasemmisto

(216)  · 

anna kontula

(8)  · 

auto

(729)  · 

sairasta

(22)  · 

tissit

(1668)
23.11.2024 20:50:27 | 20:51:57
#661577 [+2] Piilota Suosittele

Jos mennään tähän niin kansalaisille ilmaset taksit kuten kansanedustajilla. Niille ketkä eivät ihan välttämättä tarvitse autoa (eli kauppareissut ja muu tärkeä kuten sairaanhoito) johon kaatuisi Suomi.

23.11.2024 21:29:15
#661594 [+-] Piilota Suosittele

>>661563
Se on ihminen joka sijoittaa asuntoihin ja elää niukasti ja on köyhä

Anna Kontula kertoo että, hänen duunariammatissa oleva puolisonsa tienaa raskaassa työssä kolmanneksen siitä palkasta, jota Anna itse saa eduskunnasta. Kansanedustajan 6 500 euron peruspalkan ja sen lisien ohella Anna saa sivutuloja kirjailijantöistä ja pääomatuloja omistamistaan asunnoista. Anna Kontula kertoo että ”Parisuhteessa elän elämää, josta puolisoni pystyy maksamaan puolet. Palkastani ylijäävän rahan olen sijoittanut asuntoihin, Anna Kontula kertoo.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3398137/anna-kontula-elaa-niukkuudessa

23.11.2024 21:56:11
#661598 [+2] Piilota Suosittele

Ei minua haittaa vaikka helsinkiläisiltä leikattaisiin auton omistusoikeutta, siellä toimii joukkoliikenne ja kuljetuspalvelut. Menköön metrolla.

[ 9 viestiä | ]