Varokaa! Huijausviestejä liikkeellä! Varokaa! Huijausviestejä liikkeellä!
pääsiäispuput pääsiäispuput
>paniikissa :D >paniikissa :D
Epileptikot ihmeissään Epileptikot ihmeissään
Kauppa-apustaja Kauppa-apustaja
Putin Putin
bobbi starr bobbi starr
hönö hönö
huoraa turpaan huoraa turpaan
tyrone lannister tyrone lannister
Vappuajelut Vappuajelut
jotai manneilua jotai manneilua
ihana nainen ihana nainen
Huhhuh Huhhuh
Sebu vai yle? Sebu vai yle?
kun katsoo lasien läpi kun katsoo lasien läpi
Yle löysi lesbon Ukrainasta! Kenestäkään muusta ei voi tehdä jut Yle löysi lesbon Ukrainasta! Kenestäkään muusta ei voi tehdä jut
Groginiska aloittaa dialogin kanssasi Groginiska aloittaa dialogin kanssasi
tanssi tanssi
nopeeta toimintaa nopeeta toimintaa
Kun punoitus on laskenut... Kun punoitus on laskenut...
Venäjän mediasta poimittua. Venäjän mediasta poimittua.
leijonakuningas leijonakuningas
Keisarin uusi pöytä Keisarin uusi pöytä
 597 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.63 MB, 3 tiedostoa, 22.11.2024 04:33:03
[ + 4 | ]

Silloin joskus

[74992] [tiedosto_1.mp4] [3.41 MB] [718x1280] [24.10s] [] []
[74991] [tiedosto_2.mp4] [6.61 MB] [720x1280] [14.43s] [] []
[74990] [tiedosto_3.mp4] [4.61 MB] [718x1280] [30.09s] [] []

nostalgia

(24)
22.11.2024 06:40:40
#661200 [+-] Piilota Suosittele

Muistui karu totuus, miksei tuolloin edes aikuisista ei ollut paljoa läskejä, lapsista puhumattakaan.

Tuolloin ei lojuttu edes lauantaina tai sunnuntaina kotona, vaan käveltiin, pyöräiltiin jne joka paikkaan, itsellä oli ylä-asteelle yli 6km suunta, mutta kävellen tai fillarilla joka koulupäivä edes - takas.

Nuorisotalolle, kirjastolle, koris, sählykentälle 4-5km, uimarannalle, keskustaan 9km, kävellen tai fillarilla joka paikkaan.

22.11.2024 11:18:49
#661213 [+-] Piilota Suosittele

>>661200
Tämän takia sulla (ja mulla) on pohjakunto ja lihaksistoa eli olemme 50 läskeinäkin paremmassa kunnossa kuin normi teini tänä päivänä.

Ysäri oli oman elämäni parasta aikaa. Monille se ei ollut, mutta mule oli. Johtuko siitä, että olin vielä nuori ja vaila vastuuta, tuskin. Silloin elämä vaan oli niin erinlaista ja jotenkin rennonpaa. Silloin oli tulevaisuus vaikka ajat oli heikkoja.

22.11.2024 11:23:54
#661214 [+-] Piilota Suosittele

Joo tää et jokapaikkaan mentiin juosten tai fillarilla. Ensin mentiin kouluun kävellen ja säästettiin äitin antamat bussirahat karkkiin. Koulusta tullessa käytiin kotona ja lähettiin pelaa jääkiekkoo tai lasketteleen mäkeä. Kesäsin kun oli lomaa nii aamulla mentii fillarilla jalkapallotreeneihin, siitä uimaan ja illalla pelaa jotain omalle kentälle. Näytin muksuna muutenkin ihan neekeriltä kun olin aina ulkona, satoi tai paistoi.

[ 6 viestiä | ]