Antibiootti. Antibiootti.
Veivari Veivari
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
Paavo Paavo
Robert cop Robert cop
Hyvä kampaus Hyvä kampaus
Elokuvissa. Elokuvissa.
Väkivallan kierre Väkivallan kierre
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
Blur Blur
Outie tyttöjen taakka Outie tyttöjen taakka
Kaivetaan kaikesta olennainen Kaivetaan kaikesta olennainen
Pekka pelaa änkkärii Pekka pelaa änkkärii
Helvetissä. Helvetissä.
Muutama webm 18 Muutama webm 18
x-tra on uusi ES x-tra on uusi ES
Don't a soon shit dawg Don't a soon shit dawg
Master Kjeh Master Kjeh
Running through neighborhood Running through neighborhood
Jumala on vittumainen jätkä Jumala on vittumainen jätkä
Prostitoitu. Prostitoitu.
Urheiluruutu 5 Urheiluruutu 5
Hello Kitty Hello Kitty
 631 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 19.11.2024 00:52:23
[ + 2 | ]

Onks sulla tällästä?

[74878] [0.jpg] [0.1 MB] [613x1087] [] []
0.jpg

tupakka

(78)  · 

rööki

(22)  · 

vihreä

(53)  · 

pall mall

 · 

röökiaski

19.11.2024 01:19:09
#660676 [+1] Piilota Suosittele

Mutta vitsit mää kaipaan nuitan hyvännäkösiä askeja. Tykkäsin mallun tyylistä. Ja lucky strike oli suorastaan kaunis. Puhumattakaan camelista.

19.11.2024 01:19:25 | 01:21:11
#660677 [+-] Piilota Suosittele

>>660674
No siis, kun mä laitan normiröökin askin viereen niin oisko 0,5-,0,7cm pidempi ? Eli ei paljoa, mutta paksuudeltaan tonne sopis normiholkkinen. Korkkaan ton itsenäisyyspäivänä, en haluu avata viel. Mutta joo, Marlboro 100's verrattavissa, mut ei laiheliini

19.11.2024 02:31:11
#660684 [+-] Piilota Suosittele

>>660680
Jengi ei tajunnu pehmeää askia. Se voi olla farkuissa eikä röökit katkee. Sitä vaan piti rullata kasaan sitämukaan. Sen päälle voi astua eikä mitään. Sitä jengi käytti väärin.

Ihan sama se palasokeri. Pimahdan kohta!

19.11.2024 16:19:53
#660744 [+2] Piilota Suosittele

Vitun pelle. Poltat tupakkaa ja sulla on otsaa kritisoida mun juttuja, kun myrkytät ittees samaan aikaan tolla paskalla. Vitun homorunkkari paska. Kaikki sun puheet on tästälähtien täyttä vitun paskaa ja valhetta. :DDDDD

[ 16 viestiä | ]