Ne lääkkeet.. Ne lääkkeet..
Pilkkijä Pilkkijä
Hullu ajaa lapsen yli Hullu ajaa lapsen yli
poliisi :3 poliisi :3
GLOOP GLOOP
In Russia toilet flushes you In Russia toilet flushes you
ei saanut mitään ei saanut mitään
Punavihreät äänestäjät. Punavihreät äänestäjät.
ei saa piirtää hedelmiä >:3 ei saa piirtää hedelmiä >:3
Neeger tulee rinnettä alas Neeger tulee rinnettä alas
Tyhmyys Tyhmyys
Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne
Hän-mies Hän-mies
nut splitter nut splitter
anime anime
Slayjer Slayjer
Sinne lähti eväät :3 Sinne lähti eväät :3
tee tämä kala minulle :3 tee tämä kala minulle :3
nigersaurus nigersaurus
Kysymys: Miks varikset ei juo viinaa? Kysymys: Miks varikset ei juo viinaa?
kokkaus apu kokkaus apu
Vihapuolue >:( Vihapuolue >:(
Hampaaton läski jauhelihalla Hampaaton läski jauhelihalla
Tap tapseja kaikille :3 Tap tapseja kaikille :3
 711 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto, 10.11.2024 14:58:25
[ + 4 - | ]

Matikantunti

[74597] [tiedosto.mp4] [4.27 MB] [460x816] [53.04s] [] []

opettaja

(16)

woke

(116)

mielisairas

(29)

vassari

(122)

vihreä

(53)
10.11.2024 17:11:06
#658874 [+4] Piilota Suosittele

Huolettaa jo sekin, että kukaan oppilaista ei ymmärtänyt kertoa opettajalle,
että tänne tultiin matikantunnille ei lgtv politiikan valistukseen.

10.11.2024 19:58:30
#658906 [+2] Piilota Suosittele

Ensin mietin, että "OK normi vassari yhteiskuntaopin opettaja 70-luvulta lähtien", mutta että matikan opettaja? :D Onkohan ihan tosi tämä video?

11.11.2024 10:46:39
#658997 [+1] Piilota Suosittele

>>658968
Niin no toisess päässä kielletään kirjoja, koska ne kertovat evoluutiosta tai muuten vaan poikkeaa uskonnollisesta näkemyksestä.

Mutta vielä enempi pelottaa nää jotka pelaa itselleen omaa taivaspaikkaa, koska sen saa vaan sillä et kuolee kolmannessa mailmansodassa joka alkaa jonku ennustuksen mukaan Lähi-Idästä. Tämän takia sotaa lietsotaan ja siihen yritetään saada niin paljon maita mukaan kuin mahdollista ja se takia Trump perusti tukikohdan Israeliin vaikka se on aina nähty liian riskialttiina jenkeissä. Ihan vaan senkin takia, että yksikin vahingonlaukaus tukikohtaan sitoo US konfliktiin aseellisesti.

[ 7 viestiä | ]