Kuka se allani on? Kuka se allani on?
joulun hittilahja joulun hittilahja
Poikaset Poikaset
Persujen painajainen Persujen painajainen
näin saalistetaan anime gf näin saalistetaan anime gf
pyöräkaista pyöräkaista
Kaatuilua Kaatuilua
mitä tehdä mitä tehdä
hmmph omenna limpsaria hmmph omenna limpsaria
herkkää herkkää
täs pitää tietää jutkujen metkuja täs pitää tietää jutkujen metkuja
piilossa piilossa
täs mä täs mä
Leikkuri Leikkuri
Rankka Kari Rankka Kari
äähähähä äähähähä
hienosti purettu hienosti purettu
Olli Hokkanen ennätystehdas Olli Hokkanen ennätystehdas
Sormetusta Sormetusta
herkkä pano herkkä pano
kelan ansa kelan ansa
Vornanen Vornanen
Mäkkärin typykkä Mäkkärin typykkä
Daisy Daisy
 1 626 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.79 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 19:03:23
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 12.04.2024.

Asiaa

[69748] [tiedosto.mp4] [5.79 MB] [460x816] [61.90s] [] []

woke

(115)

järkevä

(5)

nainen

(2352)

perinteinen

12.04.2024 20:38:36
#613528 [+3] Piilota Suosittele

"The best thing about this study is that the left has to accept it because its literally the science."
Millon tää on vassareiden mielipiteisiin muka vaikuttanu?

12.04.2024 22:52:51 | 22:53:52
#613623 [+-] Piilota Suosittele

>>613612 Koko lgtb hommalla ei tänäpäivänä oikein ole mitään virkaa.
Tiettävästi länsimaissa on tasa-arvo olemassa ja äänestysoikeuskin
sellaisilla, joilla sitä ei välttämättä tarvitsisi olla.

Miksi sitä sitten jaksetaan jauhaa, niin ei tule oikein mitään
muuta mieleen, kuin että kyseessä on vain tapa paeta kaikkea mahdollista
vastuuta yhteiskunnan ylläpidosta.

Eli ikäänkuin se olisi yhteiskunnan vastuu hoitaa heidän itselleen
aiheuttamat ongelmat.

12.04.2024 23:38:01
#613647 [+2] Piilota Suosittele

>>613623
Nii no sitä lgtb hommaa tai feminismii ei tarvita niissä maissa missä niitä on, mutta meeppä sanoo että afrikassa tai lähi-idässä ois tarvetta... :D

13.04.2024 00:22:18
#613673 [+1] Piilota Suosittele

>>613647 Juu eivät oikein tykkää, jos asiasta menee mainitsemaan, että
heidän koko aate noin länsimaittain on täysin järjetön.

Joku voisi kuvitella, että ihmisryhmä, joiden joiden kotomaassa on normaalia,
että homot joko kivitetään tai heitetään katolta, niin yllämainittu lgtb
porukka ei olisi vartavasten rajalla toivottamassa näitä tervetulleiksi.

Maken järki ei vain oikeasti toimi.

[ 10 viestiä | ]