Seesh Seesh
Kops Kops
näin toimii sulkuventtiili näin toimii sulkuventtiili
Oon toi kissa Oon toi kissa
naiset naiset
Herkullista nistipataa Herkullista nistipataa
Valupertti perjantaina klo 21.01 Valupertti perjantaina klo 21.01
Luolaston seremonia Luolaston seremonia
Sormusten herra Sormusten herra
Katti Läks Katti Läks
kauhia mjäy >:3 kauhia mjäy >:3
Happy Days Happy Days
apustajan grillin ruokalista apustajan grillin ruokalista
Pieru Pieru
Suleiman suuri Suleiman suuri
maisk maisk
Suomen oma nokinatsi Suomen oma nokinatsi
Jutkujen simppaajat Jutkujen simppaajat
Paukahti Paukahti
Apu saapuu! Apu saapuu!
Indiana Bones Indiana Bones
Heimosenkeimo krapulassa Heimosenkeimo krapulassa
pokemon :D pokemon :D
A true genious A true genious
 1 626 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.79 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 19:03:23
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 12.04.2024.

Asiaa

[69748] [tiedosto.mp4] [5.79 MB] [460x816] [61.90s] [] []

woke

(115)

järkevä

(5)

nainen

(2352)

perinteinen

12.04.2024 20:38:36
#613528 [+3] Piilota Suosittele

"The best thing about this study is that the left has to accept it because its literally the science."
Millon tää on vassareiden mielipiteisiin muka vaikuttanu?

12.04.2024 22:52:51 | 22:53:52
#613623 [+-] Piilota Suosittele

>>613612 Koko lgtb hommalla ei tänäpäivänä oikein ole mitään virkaa.
Tiettävästi länsimaissa on tasa-arvo olemassa ja äänestysoikeuskin
sellaisilla, joilla sitä ei välttämättä tarvitsisi olla.

Miksi sitä sitten jaksetaan jauhaa, niin ei tule oikein mitään
muuta mieleen, kuin että kyseessä on vain tapa paeta kaikkea mahdollista
vastuuta yhteiskunnan ylläpidosta.

Eli ikäänkuin se olisi yhteiskunnan vastuu hoitaa heidän itselleen
aiheuttamat ongelmat.

12.04.2024 23:38:01
#613647 [+2] Piilota Suosittele

>>613623
Nii no sitä lgtb hommaa tai feminismii ei tarvita niissä maissa missä niitä on, mutta meeppä sanoo että afrikassa tai lähi-idässä ois tarvetta... :D

13.04.2024 00:22:18
#613673 [+1] Piilota Suosittele

>>613647 Juu eivät oikein tykkää, jos asiasta menee mainitsemaan, että
heidän koko aate noin länsimaittain on täysin järjetön.

Joku voisi kuvitella, että ihmisryhmä, joiden joiden kotomaassa on normaalia,
että homot joko kivitetään tai heitetään katolta, niin yllämainittu lgtb
porukka ei olisi vartavasten rajalla toivottamassa näitä tervetulleiksi.

Maken järki ei vain oikeasti toimi.

[ 10 viestiä | ]