Persaus Persaus
parasta pottua kun oon nähny parasta pottua kun oon nähny
Eläkesuunnitelmat Eläkesuunnitelmat
On tämä saatana kasvumaa On tämä saatana kasvumaa
Kuka voisi kellot seisauttaa.. Kuka voisi kellot seisauttaa..
Hambbubabba Hambbubabba
Kauhistus Kauhistus
Peilikuva Kobbefjordvannet Peilikuva Kobbefjordvannet
Persekuvia pilluämmä Persekuvia pilluämmä
Peilikuva Peilikuva
Olkoon börh kanssanne :3 Olkoon börh kanssanne :3
Töttö tulihädässä Töttö tulihädässä
Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut
Parempi kuin alkuperäinen Parempi kuin alkuperäinen
Närhen munista kuva Närhen munista kuva
Soitti paranoidin Soitti paranoidin
Herp-Derp! T:Kauris Herp-Derp! T:Kauris
Chilen gondola Chilen gondola
jesse3 jesse3
N. 2012-2013 tehty strippi N. 2012-2013 tehty strippi
Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta
Titteli Titteli
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Kiinan Putin Kiinan Putin
 681 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 09.10.2024 21:50:53
[ + 2 | ]

Tv-katsaus

[73832] [1000008307.jpg] [0.18 MB] [1080x1583] [] []
1000008307.jpg

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

aapo kukko

09.10.2024 22:17:44 | 22:18:11
#652254 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia monilla talouksilla on joku suoratoisto paketti.
Tämän takia harva katsoo varsinaisia tv-kanavia, kun uusinnan uusinta 5 kerta vuoden aikana kanavalla ja 20's kerta yleisillä kanavilla.
Tämän takia perinteisillä kanavilla menee huonosti kun esitetään paskaa = ei tule katsojia = mainostulot laskee = ei ole varaa esittää kuin paskan uusinta = vielä vähemmän katsojia = vielä vähemmän mainostuloja jne jne.

09.10.2024 23:58:36 | 00:02:33
#652267 [+-] Piilota Suosittele

ehkä kerran vuodessa tullu katottua telkkarista yhtään mitään sen jälkeen ku suoratoistot rantautu
semmosistakin lähinnä niin että ottanu kuukaudeks että on kattonu jonkun tietyn sarjan

10.10.2024 00:37:31
#652272 [+-] Piilota Suosittele

>>652254 Ja sama paska tahtoo rantautua suoratoistoonkin. Loppupelissä
katsomisen arvoista sinne tulee melko hidasta tahtia ja kuukausimaksut vain
nousee ja lähes vuosittain uusi palvelu pukkaa markkinoille.
ei se mikään ihme ole, että jopa noita ruvetaan karsimaan.


Nyt noita alkaa olla jo likemmäs kymmentä eri vaihtoehtoa omilla
yksinoikeussarjoillaan, niin ei ihme, että ihmisen pitää
tehdä taloudellisia valintoja karsiessa tilauksia.

Saas nähä, että milloin nähdään jonkun noista sulkeminen kannattamattomana.

10.10.2024 16:28:03
#652375 [+2] Piilota Suosittele

Suurin osa sisällöstä on paskaa.. ja tämänkin median on piirtänyt joku punavihree itu-hippi päätellen aihe valinnoista.

10.10.2024 17:30:01
#652398 [+-] Piilota Suosittele

>>652375
ja tämänkin median on piirtänyt joku punavihree itu-hippi päätellen aihe valinnoista.


Kyllä sen piirtäjän itu-hippiyden näkee jo lähettäjästäkin, vaikkei edes lukisi ensimmäistäkään tekstiä. Norjassa ei selvästi Suomen TV-kanavat näy, jos porogoblin kuvittelee uutis- ja politiikkaohjelmien olevan tuollaisia kuin noissa parissa ruudussa.

[ 6 viestiä | ]