Aamupalakone Aamupalakone
Sama suunta Sama suunta
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
How to survive 4 weeks on 50€ How to survive 4 weeks on 50€
yllätys :3 yllätys :3
Terve lapsi leikkii Terve lapsi leikkii
Musti ja mustat Musti ja mustat
Tonttusaatana! Tonttusaatana!
KISSA 4 KISSA 4
Japanilaisten historiankäsitys: Jatkosota ja Lapin sota Japanilaisten historiankäsitys: Jatkosota ja Lapin sota
Kierrenugs :3 Kierrenugs :3
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Luukku 11 Luukku 11
Paavo Paavo
Sarjakuva Sarjakuva
Sorsia. Sorsia kaikkialla. Sorsia. Sorsia kaikkialla.
popkornia :3 popkornia :3
kittings me :3 kittings me :3
most wanted most wanted
Joulukalenteri 2019 Luukku 6 Joulukalenteri 2019 Luukku 6
Niin kaunis on tuo nainen Niin kaunis on tuo nainen
Valtaistuimeni Valtaistuimeni
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Sairasta Sairasta
 339 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 3 tiedostoa, 15.03.2026 07:49:38
[ + 0 | ]

Setämies ei saanut mitään

[86750] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86749] [tiedosto_2.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86748] [tiedosto_3.jpg] [0.12 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg

sossu

(17)  · 

vei

 · 

kaiken

(10)  · 

setämies

(50)  · 

toimeentulotuki

(65)
15.03.2026 07:50:39 | 07:51:20
#742907 [+1] Piilota Suosittele

@setämies
Kato tää ja toi toinen media heimosta ja rapesta. Mä siis kykenen saamaan myös suht realistisia kuvia, riippuu vaan millä tyylillä niitä haluaa ajaa

ja toimeentulotukipäätös on sille aika hankala sana. "Kallis homo!" se osasi

15.03.2026 13:16:55
#742932 [+-] Piilota Suosittele

>>742930 Hm...
Ihan läpällä meikäläisen profiilikuvassa oleva karhu/kontiosisu katollaan lepikossa ja
hahmona oleva kersantti ärjylä nortti huulessa soittelemassa pomolle, että sille hiekkakuormalle
kävi vähän hassusti.

15.03.2026 13:38:27
#742934 [+-] Piilota Suosittele

>>742933 https://ibb.co/gMKtXqgy

Ei taida tuon parempaa löytyä.
Voihan se olla ns. tuollanen semi-realistinen eli oikea karhu/kontio sisu mallina ja
kersantti ärjylästä sellanen samantyyppinen versio.

Vain ehdotus ei tästä tarvi väkisin ruveta numeroa leipomaan :D

[ 12 viestiä | ]