slava ukraini! slava ukraini!
iida iida
Anders Anders
suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3 suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3
Huomattavasti halvempi Huomattavasti halvempi
baby girl ;))) baby girl ;)))
Spikanor mopoilemassa Spikanor mopoilemassa
Naisen hiljennys Naisen hiljennys
Näkö paranee Näkö paranee
Huutonetin halutuimmat Huutonetin halutuimmat
Meni vaan sormi poikki Meni vaan sormi poikki
Se oli tonnin vitsi Se oli tonnin vitsi
Jokakesäiset tragediat ;__; Jokakesäiset tragediat ;__;
Mario Mario
Yui and the pink berry channel Yui and the pink berry channel
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Muutama webm 4 Muutama webm 4
Verottaja ei hyväksy! Verottaja ei hyväksy!
hyvää syntymäpäivää jollekkin jolla on syntymäpäivä hyvää syntymäpäivää jollekkin jolla on syntymäpäivä
Tuijottelukuva Tuijottelukuva
Kymysys Kymysys
"Anna kun setä pussaa..." "Anna kun setä pussaa..."
Musta tuntuu 2 Musta tuntuu 2
Juutalainen koijaa Juutalainen koijaa
 627 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto, 13.09.2024 14:45:10
[ + 1 - | ]

Krapulan hankinta alkoi

[73274] [tiedosto.jpg] [1.54 MB] [1836x4080] [] []
tiedosto.jpg

13.09.2024 23:23:15 | 23:23:31
#647140 [+1] Piilota Suosittele

>>647112 Minä en tiedä muuta kuin sen, että se on halvinta ja mauttominta täysin kotimaista vodkaa, jota saa 0,7l muovipullossa, joten siksi minä sen usein nappaan Alkosta mukaani niinä perjantaina, joita seuraavina viikonloppuina tiedän minulla olevan hommia, mutta sellaisia jotka voi hoitaa pikku hönössä. Ryyppyviikonlopulle nappaan mukaani Sisu Viina -pullon, koska vaikka siinä onkin vähemmän etanolia/kg, siinä on sama hinta/laatu -suhde ja sitä saa 1l muovipullossa.

14.09.2024 16:36:52
#647237 [+-] Piilota Suosittele

>>647172 Ei kiitos, boikotoin perheyritystänne sen Venäjä -yhteyksien takia. Lisäksi koiran kusessa ei ole vaadittavaa määrää etanolia, jotta sitä voitaisiin kutsua vodkaksi tai edes viinaksi.

[ 9 viestiä | ]