Kissakuvia Kissakuvia
Pyöräretki Pyöräretki
Pelasti koiron Pelasti koiron
Hämähämähäkki Hämähämähäkki
Rengery Rengery
me me
Kakkua saatana Kakkua saatana
Jotkut naiset on vaan sellasia Jotkut naiset on vaan sellasia
Isildur käyttääkin tarrakenkiä Isildur käyttääkin tarrakenkiä
Kikkeliskokkelis Kikkeliskokkelis
Este pois tieltä Este pois tieltä
SFW SFW
Turvaudiväli Turvaudiväli
Kissakuvia (tieteellisiä havaintoja) Kissakuvia (tieteellisiä havaintoja)
Lähtisitkö hänen kanssa ulos? Lähtisitkö hänen kanssa ulos?
mihin vittuun tää touhu on menossa. mihin vittuun tää touhu on menossa.
Obama! Obama!
Kyllä isi osaa Kyllä isi osaa
Verottaja ei hyväksy! Verottaja ei hyväksy!
Sensuuri Sensuuri
Finnburger Finnburger
Släp släp slä-lä-pä släp släp slä-lä-pä Släp släp slä-lä-pä släp släp slä-lä-pä
Nipsu ulapalla Nipsu ulapalla
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
 679 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 20.06.2024 08:45:09
[ + 0 | ]

Juhannus alko(i)

[71321] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [1824x2520] [] []
tiedosto.jpg

denssii

viinaa

(10)

juhannus

(36)
21.06.2024 11:04:03 | 11:04:32
#628977 [+-] Piilota Suosittele

>>628976
eiks toi ole pussinuuskaa? tai nikotiinipusseja, sama asia? Niitä merkkejä on ruotsissa ihan vitusti ettei millään voi tietää kaikkia. Sekä ihan samannäkösiä?

23.06.2024 22:03:22
#629817 [+-] Piilota Suosittele

>>628977
Pussinuuska ja nikotiinipussit ei oo sama asia :D Eikä oo saman näkösiä ku yleensä pussinuuska o valkonen pussi ja nuuska nyt on nuuska värinen eli paskan ruskee. Nikotiinipussit voi toki olla periaatteessa minkä värisiä vaan mutta niissä ei oo tupakkaa.

23.06.2024 22:09:20 | 22:10:04
#629820 [+-] Piilota Suosittele

>>629817
Siis, mä tarkotin että nuuskakiekot on ihan samannäkösiä. Helposti menee sekasin kumpaa toi on, kun ei tiedä brändejä. Näkyy vain kiekot, ei pusseja

24.06.2024 12:42:56
#629876 [+-] Piilota Suosittele

>>629820
Nojuu, tossa siberiassa näkyy pussit kyl, yhes lukee "nicotine pouches" ja toises "tobacco free". Mutta joo on ne kyllä käytännössä samannäkösiä kiekkoja.

24.06.2024 13:53:50
#629885 [+-] Piilota Suosittele

>>629880
No ei varmasti hyvää tee, mutta ei se juurikaan pahaa tee, eli nuuskaan verrattuna lääkettä. Nikotiini toki on myrkkyä, mutta jooh juuh.

[ 15 viestiä | ]